Tilausvahvistus ja sopimusehdot sähköpostiin

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Tilasin puhelinmyynnistä n. viikko sitten Viihteen vanhan laajakaistaliittymäni rinnalle kun samaan hintaan sain. Myyjä lupasi lähettää sähköpostiini vahvistuksen tilauksestani, josta kävisi ilmi kaikki ehdot jne.
Sähköpostia ei kuitenkaan ole kuulunut, ja olisi kiva saada mustaa valkoisella siitä, mistä on sovittu.
En ole varma onko sopimukseni osa tätä uusinta Viihde+laajakaista tarjousta, sillä edellä mainittuun kuuluu ilmeisesti joitain kanavapakettikokeiluja ja minulla niitä ei (ilmeisesti) ole, eikä niistä kyllä tainnut olla puhettakaan.
Tahtoisin tietää mitä ehtoja minun sopimukseni kohdalla tarkalleen noudatetaan, joten olisi hyvä saada tuo tilausvahvistus sopimusehtoineen jossain muodossa itselle, niin että huomaan jos jotain puuttuu tai jos jotain kanavakokeilua tarvitsee muistaa perua jne.
Viihde on ollut minulla käyttöönotettuna nyt vajaan viikon ja olen melko tyytyväinen palveluun noin muuten.

Puhelinmyyjä sanoi myös että tähän diiliin kuuluisi jokin määrä ilmaisia vuokrauksia Viihteen videovuokraamosta. Näen tuolta Viihteestä tähän mennessä tehdyt vuokraukset (hintoineen) mutta en sitä kuinka monta maksutonta vuokrausta minulla on jäljellä tai kuinka kauan tämä tarjous on käytettävissä. Puhelinmyyjä tosin sanoi että ilmaiset vuokraukset olisivat käytettävissä koko sopimuskauden ajan, mutta muissa tarjouksissa niissä on ilmeisesti joitain aikarajoja joten alkoi epäilyttää. En muista sitä ilmaisten vuokrausten määrää koska tosiaan, ei ole tullut mitään vahvistusta siitä. Voisikohan tuon määrän jostain tarkistaa? Entä tulevathan nuo vuokraukset ihan varmasti ilmaisiksi kuten oli puhetta, vaikka ne näkyvätkin tuolla "tietoa palvelusta/vuokraukset" osiossa siten että hinta on ilmoitettu?

4 kommenttia

Terve Stark!

Näyttäisi vahvistukset 30.8. lähteneen hotmailiin. Voisiko olla roskapostikansiossa? Pääsetkö tsekkaamaan tuon?

10 ilmaista leffavuokrausta kuuluu uusiin Sonera Viihde sopimuksiin, kuten myös sinullekin. Pystyt tarkastamaan Viihde -palvelun kautta, montako leffaa olet jo katsonut ja ruudulla näkyvista hinnoista ei kannata olla huolissaan, sillä täällä päässä nollataan 10 ensimmäisen leffan vuokraus 🙂
Kolme kuukautta sopimuksen alkamisesta on edellä mainittu etu käytössäsi. Ei muuta kuin sohvalta hyvä paikka varaukseen ja kaukosäätimellä kiinnostava leffa katsottavaksi :)

Ps. vinkkaan tähän vielä tuosta kake-sovelluksesta kännykkään. Tuo on ollut kiva käytössä!
Tarkistan roskapostikansionkin säännöllisesti ja en ole huomannut että mitään vahvistusta olisi tullut, mutta kiitos kun vastasit tuohon vuokrauskysymykseen, nyt olen taas kärryillä 🙂
Heippa taas Stark :)

Tässä julkisesti en kehtaa kysyä sinun sähköpostiosoitettasi, mutta pystyisitkö privana laittamaan sen meidän Soneran Facebookkiin niin voisimme tarkistaa vastaako se hotmail-osoite meidän tiedossamme olevaa hotmail-osoitetta? Laitetaan uudelleen nuo sopimukset tulemaan sinulle tarkastuksen jälkeen.
Laitoin meiliosoitteeni Soneran FB:ssä viestinä tulemaan 🙂

Vastaa