Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Ryydman_
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 13 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tili on tilapäisesti suljettu. Virhekoodi S109

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tilini on jatkuvasti "tilapäisesti suljettu".

Missä vika? Mitään väärää en ole tehnyt. Käytän kolmessa laitteessa ja selaimessa. Kenelläkään ei ole Sonera Viihde auki tai katselussa.

Kuvankaappaus: http://i.imgur.com/Nt1ImqO.png
1 vastaus
Kalle-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Ryydman,

Voisitko käydä lisäämässä vielä asiakasnumerosi profiiliisi niin katsotaan tarkemmin?
(Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero)

Toimiiko kyseinen tunnus välillä ja tuleeko tuo sama ilmoitus kaikilla laitteillasi? Mitä laitteita käytössäsi on ja minkälaista nettiyhteyttä käytät?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut