Todella hidasta,laajakaista/vian korjaus

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Ihmettelen vikojen korjausnopeuttanne!
24mt liittymä hankittu 23.11,nopeus seilaava 5-11mt.Luvattu korjata nopeasti...
Linja seilaa edelleen samoissa lukemissa,HD-kanavia ei voi katsoa,tavallisetkin pätkii koko ajan.
Saatteko ennen joulua vian kuntoon?
Ellette saa niin olen valmis palauttamaan viihdepaketin tarpeettomana.
Asiakasnumero on profiilissa,jos kiinnostaa edes tutkia asiaa.

3 kommenttia

Hei arapaholainen!

Vian selvittely ja korjaustoimet jatkuvat edelleen, pahoittelut viivästyksestä. Toivotaan, että ongelma saataisiin ratkaistua mahdollisimman pian. Mukavaa joulua tästä varmastikin harmittavasta asiasta huolimatta.
Netti/viihdepaketti ei toimi vieläkään joten voitte aloittaa sopimuksen alas ajon!Vanhan 8mt,n liittymän voin pitää edelleen toistaiseksi käytössä.
24mt linja/viihdepaketti avattu 21.11,toiminut se ei ole hetkeäkään niin kuin mainostatte.Linja seilaa 3,8 - 12,3 mt välillä joten HD ei näy kuin pätkimällä.
Tarjoukseenne kuului myös ilmainen esim.vanhojen National Geographicin ohjelmien katsominen,eipä ole toteutunut..pyytää ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun?Modeemi&boxi buutattu monta kertaa.
Voitte soittaa minulle jos haluatte tarkempaa tietoa,numero teillä on,minä en viitsi robotin kanssa enää jutella.
Reiluun kuukauteen olisi luullut saavan vian kuntoon,viimeksi kun soitin 21.12,ei vika ollut edes löytynyt...
Hei arapaholainen,

joudumme tekemään laitevaihtoja verkon puolelle ja tämä vie vielä pikku tovin. Arvioisin tämän tulevan kuntoon ensi viikon aikana. Toivottavasti malttaisit vielä odottaa.

Sopimusasiassa voit olla yhteydessä Asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm) ma-pe 8-20 ja lauantaisin 9-16:30.

Vastaa