Toimitusajat [Jyväskylä]


Ajattelin tässä vain, että minkälaiset toimitusajat mahtaa olla Jyväskylän alueella? Tilasin eilen viihdepaketin ja mietin että onko pitkätkin toimitusajat? Kiitos vastauksesta jo etukäteen.

11 kommenttia

Hei. Sonera Viihdepaketin laitteiden toimitusaika on n. viikko.
Pakko antaa tällä kertaa "negatiivista" palautetta soneran toimesta.. Tuli eilen tilausvahvistus viihdepaketin tilauksesta, ja tänään soitin asiakaspalveluun ihan udellakseni tilauksen edistymisestä ja sanoivat tyyliin että "Näyttäisi olevan tilaus jotenkin jäänyt jäihin" eikä täten edistynyt toimituksen kannalta. Sanoivat vain, että hyvä kun ilmotit niin otamme asianne pikimmiten käsitelväksi. Saas nähdä miten kauan tässä vielä kestää.. Uskon, että olisi ollut pidemmänkin ajan seisonut tilaus soneran päässä ellen olisi ottanut asiasta selvää.
Jerbb kirjoitti:
Pakko antaa tällä kertaa "negatiivista" palautetta soneran toimesta.. Tuli eilen tilausvahvistus viihdepaketin tilauksesta, ja tänään soitin asiakaspalveluun ihan udellakseni tilauksen edistymisestä ja sanoivat tyyliin että "Näyttäisi olevan tilaus jotenkin jäänyt jäihin" eikä täten edistynyt toimituksen kannalta. Sanoivat vain, että hyvä kun ilmotit niin otamme asianne pikimmiten käsitelväksi. Saas nähdä miten kauan tässä vielä kestää.. Uskon, että olisi ollut pidemmänkin ajan seisonut tilaus soneran päässä ellen olisi ottanut asiasta selvää.


Harmi kuulla, että tilaus ei ole edennyt normaalisti. Voin tarkistaa aikaulua toimituksen osalta, jos käyt lisäämässä asiakasnumerosi tai liittymänumerosi Profiilisi tietoihin. Ilmoitathan tähän ketjuun kun olet lisäyksen tehnyt.
Noin, laitoin liittymänumeron tuohon profiiliini.
Tarkistaisitko vielä liittymänumeron. Se tulee kirjata ilman väliviivaa. Numerosta näkyy nyt vain alkuosa.
Löytyy vain tämä postitse saatu palvelusopimus lappu.. Vasemmassa yläkulmassa paperia lukee 4143171 olisikohan se tuo?
Tuo on varmasti tilausnumero. Onko nyt kyse uudesta liittymästä vai muutoksesta jo olemassa olevaan?
Vaihdettiin nykyinen 8/1 adsl liittymä viihdepakettiin ja sitä tässä odotellaankin.
Ok. Sitten löysin varmasti oikeat tiedot antamallasi tilausnumerolla. Liittymänumerosi voit tarkistaa esimerkiksi viimeiseltä laskultasi ja kirjata sen Profiilisi tietoihin jatkoa ajatellen.

Kerrottiinko sinulle miksi liittymätilaus ei ollut edennyt normaalisti? Tietojemme mukaan olisi kyse laskusta, joka tulisi maksaa ennen liittymätoimituksen eteenpäin laittamista. Suorituksen tulee myös näkyä järjestelmässämme. Tarkempia tietoja laskun osalta saat asiakaspalvelustamme p. 0200 17000.
Jeps, oli jotain hämminkiä tuon laskutuksen kanssa. Tänään maksoin sen pois nordean tililtä niin varmaan huomenissa näkyy tilillänne. Jos viitsit aamulla vilkaista tätä asiaa, jos pystyisitte toimitusta pistämään eteenpäin mahd. nopeesti. Kiitos!

- Jerbb
Hei!
Suoritus näkyy järjestelmissämme 1-3 pankkipäivän kuluttua maksamisesta, riippuen pankkiryhmästä. Kun suoritus on kirjautunut onnistuneesti, liittymätoimitus jatkuu automaattisesti. Lisääthän asiakasnumerosi tai liittymänumeron loppuosan profiiliisi, jotta voimme jatkossa palvella sinua paremmin.

Vastaa