Tunnistautuminen tilatessa

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 1 katselukerta

Missä on paikallisosuuspankin tunnistautuminen tilausvaiheessa???? En pysty tilaamaan ku ei ole Paikallisosuuspankkia valinnassa!!!!

6 kommenttia

Hei Janika85! Verkkokaupassa asioimiseen käyvät myös Paikallisosuuspankin tunnukset. Kuvake on puuta muistuttava, vihreä-valkoinen merkki. Sitä voivat käyttää sekä Säästö-, että Paikallisosuuspankkien asiakkaat.
Ei siellä ole sellaista merkkiä 😞 Osuuspankki,nordea,s-pankki,álandsbanken ja tapiolapankki löytyy...
Puhelinta ja liittymää tilattaessa Verkkokaupan vaihtoehdoissa on mukana Paikallisosuuspankki, mutta muita laitteita tilattaessa kyseinen pankki tosiaan näyttää puuttuvan valikoimasta. Selvitämme asiaa ja vastaamme tälle foorumille kun saamme vastauksen.

Mikäli haluat kuitenkin tehdä tilauksen jo tämän viikonlopun aikana, suosittelen sinua ottamaan suoraan yhteyttä Sonera Laitekauppaan 0600 100 100 (0,95e/min + mpm). Numero palvelee arkisin klo 8-21 ja lauantaisin klo 9-17.
Kiitoksia 🙂 Olisi mukava saada se sinne verkkosivuillekkin 🙂
Verkkokauppamme tuotteet ovat eri yksikköjen tuotevalikoimassa ja tämän vuoksi maksutavoissakin on eroavaisuuksia. Matkapuhelinpuolen tuotteita voi maksaa Paikallisosuuspankkien tunnuksilla, mutta taas televisiot ja muut kodinelektroniikan tuotteet kuuluvat eri yksikköön ja siellä kyseistä maksuvaihtoehtoa ei toistaiseksi ole.

Palaute on kuitenkin ohjattu eteenpäin, joten toivottavasti kyseinen maksuvaihtoehto saadaan jossain vaiheessa myös näihin elektroniikkatuotteisiin.
No onpas tyhmää 😕 toivottavasti tajuavat laittaa kaikki pankit, ku ihmisillä on kuitenki eri pankkeja 😑

Vastaa