Tunnuksia ei toimitettu

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

olen 25.8. tilannut Soneran taloyhtiöliittymän. Tunnuksia ei näy eikä kuulu, joten kiinnostaisi vain tietää, miten tällöin pääsee esim. sovittuun tietoturvapalveluunkaan käsiksi? Kestääkö tunnusten saapumisessa aihna näin kauan?

Itse yhteyden kytkeminen oli jo pelkästään oma shownsa, mutta vihdoin mutkien kautta se toimii, mutta eiköhän olisi ihan hyödyllistä ne tunnaritkin saada.

3 kommenttia

Ainoa vaihtoehto saada puuttuvat tunnukset on soittaa Asiakaspalveluun 0200 17000 (mpm/pvm). Asiakaspalvelun aukioloaika on arkisin 8:00 - 20:00 ja lauantaina 9:00 - 16:30.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Joo, niin varmasti, mutta maksullisesta numerosta ei kiinnosta juuri maksaa, kun asia oli kuitenkin jo aiemmin sovittu. Aina ei kiinnostaisi itse soitella perään.

No, en tiedä, oliko viestilläni tänne vaikutusta, mutta sain tänään tunnukset, kirje lähetetty 8.9., joten asia nyt ok.
Hei

Hyvä kuulla, että tunnukset ovat toimittuneet.

T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa