Tunnusten yhdistäminen ei toimi

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei

Kun kirjaudun omille sivuille Sonera tunnuksillani saan kohdassa Tallennus viestiksi että minun pitäisi yhdistää laajakaistatunnukseni Sonera tunnukseeni. Seuraan ohjeita sivulla "Yhdistä liittymäsi Sonera Tunnukseen" ja pääsen siihen asti että painan "Valmis" nappia. Sivu tarkistaa salasanan oikeaksi mutta mitään muuta ei tapahdu. Laajakaistatunnuksillani Tallennus sivu toimii, mutta silloin taas minua pyydetään koko ajan tekemään Sonera tunnukset, jotka minulla siis jo on.

3 kommenttia

Hei jhattara!

Oliko nyt niin, että tuo yhdistäminen ei anna missään vaiheessa mitään virheilmoituksiakaan? Laajakaistatunnuksesikin pitäisi kyllä kunnossa olla, koska pääset sen kanssa Omille Sivuille kirjautumaan.

Voisit vielä tästä ongelmasta vikailmoituksen Omien sivujen kautta niin päästään tarkemmin tutkimaan, että mikä on ongelmana.
Kalle- kirjoitti:
Hei jhattara!

Oliko nyt niin, että tuo yhdistäminen ei anna missään vaiheessa mitään virheilmoituksiakaan? Laajakaistatunnuksesikin pitäisi kyllä kunnossa olla, koska pääset sen kanssa Omille Sivuille kirjautumaan.

Voisit vielä tästä ongelmasta vikailmoituksen Omien sivujen kautta niin päästään tarkemmin tutkimaan, että mikä on ongelmana.


Juuri näin. Mitään virheilmoitusta ei tule. Mihin vikailmoitusluokkaan tämä ongelma sitten kuuluu?
Hei jhattara,

Voit laittaa ilmoituksen käyttäen mitä tahansa vaihtoehtoa. Kerro vain lisätietokentässä tarkemmat kuvaukset ongelmasta, niin sitä kautta asia tulee kyllä käsittelyyn. Kerro lisätiedoissa myös mikä oli luomasi Sonera Tunnus.

Vastaa