Tupla laskutus, perintä.. mitä HELV..

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 12 katselukertaa

Pitkä tarina mutta alkaa ottamaan jo päähän niin helvetisti kun ollaan niin avuttomia, eli alkuun mulla oli soneran laajakaista. Kävin hakemassa viihdepaketin myöhemmin, pari kuukautta tuli laskut laajakaistasta + laajakaistasta + viihdepaketista, noheva asiakaspalvelija huomas virheen kun olin käymässä perumassa yhtä kanavan pakettia, ihmettelin itekki että onpa kallista touhua. Noh tyttö siellä päässä sammutti toisen laajakaistan, netti lähti pois päältä kokonaan. Uutta soittoa takas, eikä millään uskottu että multa katkastiin netti. Parin tunnin sähläyksen jälkeen selvisi, että mulla ei ollu 2 laajakaistaa, vaan kahesta laskutettiin. Pienen ajan päästä ne sai netin takas päälle ja lupas, että seuraavaa laskua ei tule ja sitäkin seuraavasta otetaan vähän pois.

Noh seuraava lasku tuli kuitenkin, soitto uudestaan asiakaspalveluun jossa huomattiin se merkintä ja kerrottiin, että ei hätää, älä maksa sitä laskua, poista se vaan sieltä nettipankin automaattisesta velotuksesta. Näin teinkin.

Nyt pamahti siitä laskusta perintä kirje Sergeliltä. Eli siis, jos soitan huomenna asiakaspalveluun alan jo epäilemään että siellä sanotaan taas "ei mitään hätää" ja seuraavaks oon jo oikeuden päätöksellä menettäny luottotietoni? Eikai se auta ku soittaa ja tallentaa koko puhelu ja käyttää sitä sitten oikeudessa..

1 kommentti

Hei Tuuba!

Kylläpä on ikävä tarina. Nyt sen kummemmin tämän tapauksen historiaa tietämättä, pahoittelen tilannetta kovasti.
Mainitsit olevasi asiasta yhteydestä Asiakaspalveluumme. Asiat saadaan kyllä kuntoon sitä kautta, joten huolissaan ei tarvitse olla.
Kaikesta huolimatta toivotan sinulle oikein ihanaa Joulun aikaa!

Vastaa