Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
sakarinet_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Turha "Karhu-lasku"

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Yritin E-laskutusta - ei kai sujunut- sitten tuli turha "KARHU" ja 5e lisä- haluan sen pois ja E-laskulle jatko
1 vastaus
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi sakarinet! Voit vähentää tuon 5€ laskultasi. Hyvitän sen pois täältä käsin.

E-lasku on pankin palvelu eli se tulisi kytkeä itse verkkopankin kautta. Poista aluksi vanha kytkentä, jos sellainen sieltä löytyy. Kytke sen jälkeen e-lasku uudestaan näiden ohjeiden avulla:

1. Hae viimeisimmän paperilaskusi tilisiirto-osasta viitenumero ja yksilöintitieto. Löydät kytkentäohjeen myös laskusi lopussa olevasta infokentästä.

2. Kytke e-Lasku omassa verkkopankissasi valitsemalla laskuttajalistasta TeliaSonera Finland Oyj ja laskutusaihe LAAJAKAISTA, -LANKA- ja YHTEISLASKU. Anna e-Laskun kytkentäikkunassa kohdan 1. mukaiset tiedot (viitenumero, yksilöintitieto). Syötä viitenumero ilman välilyöntejä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut