Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 65873
Kirjoituksia 178493

Turun keskustassa netti poikki 12.10 lähtien



Turun keskustassa netti poikki 12.10 lähtien

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

Turun keskustassa netti poikki 12.10 lähtien

1/4
Häiriötiedotesivulla lukee edelleen tuo 8.10 päivätty tiedote "Kaapelivaurio Turun keskustan alueella".
Nyt on ollut viime perjantaista 12.10 asti netti täysin poikki osoitteessa Yliopistonkatu 6.
Johtuuko todennäköisemmin tuosta vauriosta, vai kannattaako alkaa hankkimaan vaihtopiuhoja testiksi?
Ja jos tuo kohta viikon katkos johtuu tuosta vauriosta, niin onko sille mitään arvioitua aikaa, milloin se saadaan korjattua?
Vastaa
0 tykkäystä
3 vastausta

Vanhan Palstan telialainen
Vanhan Palstan telialainen
Viestejä 1 303 kpl

2/4
Hei kllr

Olit tehnyt asiasta jo vikailmoituksen. Vikailmoitus on liitetty kyseiseen alueelliseen vikaan. Testeille ei ole tarvetta. Alustava aikataulu viankorjaukselle on ensi viikon alussa. Saat ilmoituksen tekstiviestillä, kun vika on korjattu. Toivottavasti vika saadaan korjattua nopeasti!
Vastaa
0 tykkäystä

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

3/4
Sain tänään tekstiviestin jossa infottiin, että tuo vika olisi korjattu. Kuitenkin tuolla vikatiedotteissa on edelleen listattuna tuo Turun keskustan kaapelivaurio, eikä tuo netti tosiaan toimi edelleenkään kotona.
Onko annettavissa mitään arviota siitä milloin tuo saataisiin korjattua? Ja mitä kautta pitäisi soitella ja neuvotella mahdollisista hinnanalennuksista laskuun, tuo netti on kuitenkin ollut nyt poikki kohta 14 päivää putkeen.
Vastaa
0 tykkäystä

Vanhan Palstan telialainen
Vanhan Palstan telialainen
Viestejä 4 902 kpl

4/4
Hei Kllr,

Verkkovika pitäisi olla jo kunnossa. Jos vika liittymässäsi edelleen jatkuu, niin kannattaa vielä varmistaa modeemin toimivuus, ellet sitä vielä ole tehnyt. Jos modeemissa ei vikaa ole niin kannattaa olla vikapalveluumme yhteydessä ja jättää uusi vikailmoitus.

Hyvitysasiat käsitellään aina tapauskohtaisesti ja niistä kannattaa olla esim. asiakaspalveluumme yhteydessä kun liittymä on jälleen toiminnassa.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.