Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
siika_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tyytyväisyystakuu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ostin 13.7 nettitikun Citymarketin Sonera kaupasta. En ollut tyytyväinen netin nopeuteen mökilläni, koska siellä on gprs eikä antennikaan kuulemma auta..
Soitin 21.7 asiakaspalveluun kysyäkseni nettitikun palautusosoitetta. Se tuli tekstiviestillä.
Nettitikku lähti postin matkaan 22.7. Nyt 28.7 katsoin omilta sivuilta, että minulla on se liittymä vieläkin.

Eli milloin tuo liittymä irtisanoutuu? Oliko siinä se tyytyväisyystakuu kun lähetin sen 22.7?
1 vastaus
Luca_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 209 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei siika: Profiilisi asiakasnumeron perusteella pystyin tarkistamaan tilanteesi. Palauttamasi nettitikku on vastaanotettu ja palautus on siltä osin kunnossa, ja myös liittymäsi on palautettu alkuperäisen sopimuksen mukaiseksi joka päättyy 05.01.2012.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Tämän osion uusimmat keskustelut