Unohtunut salasana ja unohtunut palvelupyyntö

  • 11 December 2014
  • 8 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Tervehdys

Minulla on laajakaistaan liittyen kolme sähköpostiosoitetta. Yhden niistä salasana on päässyt unohtumaan, mutta sähköpostilaatikko toimi kuitenkin puhelimessa. En vain pysty puhelimesta katsomaan, mikä se salasana oli.

Tein pari päivää sitten omien sivujen kautta palvelupyynnön salasanan palauttamiseksi. Sen jälkeen ko. puhelimessa toiminut laatikko alkoi herjata väärästä salasanasta, mutta uutta en ole saanut. Olisko mahdollista, että jotain kautta saisin ko. laatikolle uuden salasanan?

8 kommenttia

Tervehdys inknarrative!

Sinulle on tosiaan lähetetty uusi salasana pääkäyttäjän sähköpostilaatikkoon. Oletko sen jo ehtinyt tarkistamaan? Mikäli ei löydy niin lähetetään uudelleen.
Mihinkään sähköpostiosoitteeseeni ei ole tullut tietoa salasanasta. En tiedä mikä on "pääkäyttäjän" osoite, mutta jos se on Gmail, edes sen roskaposteista en kyseistä viestiä löydä. Jos se taas on inet.fi ykkösosoitteeni, niin sieltäkään en viestiä löydä ja siellä on aika vähän viestejä, vaikka yritänkin sinne siirtää kaikki tärkeät jutut. Ettekö voisi lähettää salasanaa Omilla sivuilla ilmoittamaani puhelinnumeroon.
Pääkäyttäjän osoite on inet.fi -pääpostilaatikko, sinulla siinä on osoitteen alussa etunimi.sukunimi. Onko se nyt sama kuin inet.fi ykkösosoitteesi?

Lisäpostilaatikon salasana voidaan lähettää vain tuohon pääpostilaatikkoon. Jos olet unohtanut pääpostilaatikon tunnukset, ne voimme lähettää puhelimeen.

Eli tarvitsetko myös pääpostilaatikon tunnuksen ja salasanan, jotta voit käydä katsomassa sieltä lisäpostilaatikon uuden salasanan? 🙂
Hei

Minulla on tallella ja toimii sähköposti etunimi.sukunimi@ppk.inet.fi. Siihen ei ole tullut tietoa toisen sähköpostiosoitteen uudesta salasanasta. Tarkistin asian vielä uudelleen. Minne lie kadonnut. Käytän sähköpostia yleensä puhelimen avulla, joten saan salasanan tiedokseni yhtä hyvin tekstiviestinä ja sähköpostina. Toivoisin kuitenkin jotenkin saavani sen, koska parista paikasta juuri tuo sähköposti on ainoa yhteys.
Laitanko uuden palvelupyynnön, vai voitteko tätä kautta lähettää salasanan?
Moi inknarrative,
Laita meille viesti tuonne Facebookkiin, privapuolelle, niin päästään varmistamaan yhteystiedot ja muut, saadaan tunnukset varmasti oikeaan paikkaan 🙂
Laitoin Soneralle privan Facebookissa.
Hyvä juttu, hoidetaan sitä kautta kuntoon. 🙂

Vastaa