Uuden sim-kortin aktivointi

  • 11 December 2014
  • 10 kommenttia
  • 14 katselukertaa

Terve,

sain tänään micro-sim-kortin Galaxy S3:een, jonka aktivoin vanhalla kortilla. Puhelin ei vielä tunninkaan jälkeen pysty rekisteröityä verkkoon, eikä vanhakaan enää toimi. Kuinkahan kauan kestää jotta ollaan taas tavoitettavissa?

10 kommenttia

Eikä vieläkään pysty rekisteröitymään verkkoon.
Huomenta JaniTh!

Kokeilepa nyt, ja kerro miten kävi 🙂
Jebu, nyt ollaan langoilla taas. Tämä kiittää.
Hieno homma. Vikatilanne johtui siitä, että liittymälle oli aktivoitunut vahingossa väärä, rinnakkaisliittymään liittyvä korttitilaus. Mukavaa syksyn jatkoa!
terve, tänään tuli postissa itselläkin iPhone 4 ja 5 mutta tekstiviestillä kummankaan liittymän aktivointi ei onnistu. mitä teen?
Moi hen1zzle! Jos kortin aktivointi tekstiviestillä ei onnistu, voisit ottaa yhteyttä meihin chatin kautta, niin aktivoidaan liittymä sitä kautta. Chat-toiminnon löydät verkkokaupastamme osoitteesta https://kauppa.sonera.fi/yksityisille/r ... aista.aspx
Uusi sim-kortti ei toimi, mutta vanha toimii. Kuinka saan sen toimimaan? Kirjoitan tyttöystävän kortista..
Hei Jepujee123! Voit ottaa uuden SIM-kortin käyttöön tekstiviestillä. Lähetä ensin vanhalla SIM-kortillasi tekstiviesti TILAA KV numeroon 15400 (0 e). Saat paluuviestin, johon sinun tulee vastata lähettämällä tekstiviesti KYTKE (numero 15400).
Kiitos, alla oleva ongelma ratkesi lopultakin chatin kautta nyt 28.12. aamulla 🙂 Tällä kertaa riitti, kun poisti sim-kortin Lumiasta ja laittoi takaisin. Sen jälkeen kaikki oli kunnossa. Enpä vaan eilen hoitanut ko. asiaa, vaikka pikaisesti mielessäni kävikin. Niin, ja oivalsin asian ihan itse, kun asiakaspalvelijanne Teemu oli kertonut, että sim on aktivoitu ja käytössä ja että vika täytyy olla jossakin muualla 🙂

Vihjeeksi siis muillekin, että joskus kannattaa kokeilla tuotakin ;)

Eilinen viestini oli siis tällainen:

Tyttären (s. -94) liittymän uutta sim-korttia ei saa jostakin syystä aktivoiduksi. On lähettänyt vanhalla sim-kortillaan vaaditut tekstiviestit tänään 27.12. noin klo 18 ja nyt ei sitten toimi vanha eikä uusikaan sim.

Uusi puhelin on Nokia Lumia 800 ja siinä tietysti micro-sim-kortti.

Niin, ja samalla palaute teidän chat-palvelustanne. Otin tänään sillä yhteyttä. Palvelussa kerrottiin, että olen jonotussijalla 1 ja odotusaika noin 0 minuuttia. Useamman minuutin turhan odottelun jälkeen suljin palvelun.
Moi repomerj! Yritin jo tavoitella sinua puhelimitse, mutta en saanut kiinni. Tarkistin liittymän tilanteen ja uusi kortti on aktivoitunut eilen. Onko asia siis kunnossa?

Kiitos myös chat-palautteesta. Eilen palvelussa oli paikoitellen ruuhkaa näin joulun jälkeen. Normaalisti vastausaika on hyvin lyhyt ellei kyseessä sitten ole jokin vikatilanne.

Vastaa