Uudisrakennuksen verkkoon kytkemisen viive

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei. Mikä lienee Soneran mielestä sovelias viive uuden talon verkkoon kytkennässä? Tilasin kaapelin asennuksen jo joskus lokakuun puolella ja tänään vasta soitti SUUNNITTELIA että tulee katselemaan mistä piuha vedetään... Ja ensi viikolla "joskus" asennus. Tästä palvelusta pitäisi vielä pulittaa reilu tonni. Itse asennuksen tilaaminen vaati kolme soittoa. Luvataan yhteydenotto tiettynä päivänä ja sitä ei kuulu.

3 kommenttia

Hei OKoiv!
Pahoitteluni, ettei liittymän toimitus ole edennyt kuten pitäisi. Näkemättä liittymäsi toimitusprosessia en pysty tarkasti selvittämään, mistä viive on voinut johtua. Voit halutessasi lisätä profiiliisi asiakasnumerosi (Omat asetukset -> Profiili), asiakasnumero ei näy muille sivuston käyttäjille.

Tarkemmin toimitusaikaa voit selvittää myös Asiakaspalvelustamme puhelimitse tai jättämällä palvelupyynnön, jolloin olemme sinuun yhteydessä. Mikäli et löydä sopivaa palvelupyyntölomaketta, voit kirjoittaa kysymyksesi lisätietokenttään.
Hei.

Lisäisin mielelläni kyseisen numeron, mutta koska muutimme asuntoomme lauantaina ovat paperit täysin kaaoksessa, olettaen että joku vanha puhelinlasku jossain vielä lojuu nipussa eikä ole päätynyt paperinkeräykseen kun tavaramäärää on kevennetty. En tällä hetkellä ole Soneran asiakas, mutta koska Sonera hallinnoi verkkoa alueella jossa asun, on fyysinen liittymä melko lailla pakko hankkia tätä kautta.

Lähinnä minua kiinnostaa tietää, pitääkö Sonera tällaista osapuilleen kahden kuukauden mittaista toimitusaikaa täysin normaalina ja hyväksyttävänä. Etenkin jos tämä johtaa tilanteeseen jossa laajakaistani siirto ottaa uuden kolmen viikon lykkäyksen alkaen siitä kun yhteys saadaan rakennettua.
Hei vielä OKoiv!
Ymmärrän pettymyksesi tilanteessa. On selvitettävä, mistä viivästys johtuu ja tämä jälkeen voimme antaa ratkaisun tapaukseen. Jotta asia saadaan käsiteltyä, olethan yhteydessä Asiakaspalveluumme aiemmassa viestissä mainittujen ohjeiden mukaisesti.

Vastaa