Uusi iPhone 5 hukkaa mobiilidataverkkoa

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Hommasin Soneran kautta alle 2 viikkoa sitten iPhone 5-puhelimen Soneran liittymällä. Heti ekana iltana huomasin, että mobiilidataverkko hukkuu melko usein. Paikoissa, joissa aiempi iPhone 4 ja vaimon iPhone 4S löytää verkon, oma iPhone 5 ei löytänyt mobiilidataverkkoa. Tätä sattuu päivittäin monin paikoin.

Myös matkapuhelinverkko on välillä kadoksissa, mutta harvemmin on sen kanssa ollut ongelmia, kuin tuon mobiilidataverkon kanssa.

Mietin, että mitä tälle puhelimelle nyt tekisi. Luin useista vastaavista ongelmatapauksista iPhone 5 kanssa. Melkein kannattaisi varmaan peruuttaa kauppa nyt 14 vrk sisällä, sillä jos tämän vien huoltoon, niin sieltähän saan takaisin "uuden" takuuhuolletun puhelimen, jota joku on saattanut käyttää lähemmäs vuoden? Vaihtaisin siis tämän brand new -kappaleen mahdollisesti huomattavasti vanhempaan puhelimeen. Ei kuulosta hyvältä diililtä...

Harmi, että näitä ongelmia on iPhone 5 kanssa. Muuten puhelin on mieleinen, mutta eihän käytöstä tule mitään, jos noin pahoja verkko-ongelmia on jatkuvasti.

1 kommentti

Hei tsrautia!

Onpa harmillista että uusi puhelin temppuilee verkon kanssa. Oletko testaillut kuinka verkko toimii jos LTE napin ottaa pois päältä? Onko sillä merkitystä? Suosittelen kyllä että veisit puhelimen huoltoon Sonera Kaupan kautta. Jos kerran muuten tykkäät puhelimesta niin ehkäpä tuon verkko-ongelman saisi siitä korjatuksi. Mutta jos tuntuu että haluat sen palauttaa ja purkaa kaupan niin toki se on sinun päätettävissäsi.

Vastaa