Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Pertsa69_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Uusi käyttäjä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Noniin tulipas tämmöinen hommattua.

Käsittääkseni tämä on Elisa viihde palvelun kilpaileva versio.
Tässä muutama kysymys mitä on tullut nyt vastaan, mitä puutteita olen elisan palveluun verrattaen havainnut.

Tallenteiden etätalletus?

Onko olemassa sivua josta voin vain selaimella naksutella ohjelmia nauhalle?
Jatkuvaa talletusta tietylle ohjelmalle?
Kansioden luomista ohjelmille?
Tallenteiden hallintaa selaimen kautta?

Palvelu tuntuu jotenkin todella sekavalta...
16 vastausta
Mia_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1133 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi Pertsa69,
Etätallennuksia voit tehdä kännykällä ja Omien Sivujen kautta. Olemme koostaneet Ohjeet ja Vinkit-sivulle usein kysyttyjä kysymyksiä KotiTV tallennuksista. Käy tutustumassa!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Pertsa69_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mia kirjoitti:
Moi Pertsa69,


Tervehdys.

Voisitko mahdollisesti opastaa vielä tarkemmin, miten voin tallentaa ohjelmia Omilta sivuiltani?
En itse ainakaan ole löytänyt vielä sitä vaihtoehtoa mistään.
Vai tarkoititko että palvelu on käytettävissä vain mobiililaitteissa?

FAQ:sta löytyi vain vinkkiä matkapuhelimella suoritettavaan etätallennukseen.

Sivuilla mainitaan että "toistaiseksi" ei ole tulossa mahdollisuutta katsoa tallenteita tietokoneelta/mobiililaitteilta. Onko tuota toistaiseksi vielä määritelty tarkemmin missään?
Heikki-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 495 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Pertsa69!

Täältä löydät ohjeet Koti TV:n etätallennuksien tekemiseen Omien sivujen kautta.

Kehitysehdotus mahdollisuudesta ladata tallenteita tietokoneelle tai mobiililaitteeseen ja katsella niitä sitten sitä kautta on "ei päätetty" -tilassa. Eli on tutkinnassa, olisiko ideaa mahdollista toteuttaa, mutta vielä ei ainakaan ole tehty mitään päätöstä ehdotuksen toteuttamisesta. Sen tarkemmin tuota ei ole täällä Koti TV:n kehitysideat -sivulla määritelty.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa _http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista _http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä _http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Heikki- kirjoitti:
Kehitysehdotus mahdollisuudesta ladata tallenteita tietokoneelle tai mobiililaitteeseen ja katsella niitä sitten sitä kautta on "ei päätetty" -tilassa.

Pakko nyt vähän tarkentaa; onko tässä nyt tosiaan kysymys "latauksesta", eli että tallenne voidaan _tallentaa_ johonkin päätelaitteelle josta sitä voi sitten katsoa _ilman_ nettiyhteyttä? Vai että tallennuksia voisi katsoa streamauksella (nettiyhteyden tietenkin tarvii doh) eri päätelaitteilla?

Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa, kuluttajan (palvelun featuret) ja toimittajan osalta (esim. oikeudet, jne.). Luulin, että toivelistan tässä kohdassa oli kyse stream-tyyppisestä tallenteiden katselumahdollisuudesta jollain muilla laitteilla kuin motorolan vip-boksilla. Osaatteko tarkentaa? (Toivottavasti teillä siellä päässä tämä oli jo selvillä.)
Pertsa69_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Heikki- kirjoitti:
Hei Pertsa69!

Täältä löydät ohjeet Koti TV:n etätallennuksien tekemiseen Omien sivujen kautta.




Noniin nyt rupesi Lyyti kirjoittamaan. Ongelmana vain on että kun kijaudun linkin ohjeen mukaan Omat sivut palveluun saan ilmoituksen.

"Palvelua ei voi käyttää asiakkuustunnuksella
Kirjauduit Omille Sivuille tunnuksilla, joilla et voi käyttää palvelua Tv-tallennus. Kirjaudu uudelleen Omille Sivuille laajakaistatunnuksella tai lue lisää erilaisista käyttäjätunnuksista."

Eli onkohan minulla nytten sitten kaksi eri asiakastunnusta? Toisesta ei ole haisuakaan (eli ilmeisesti tuo sonera viihde)


 

Pakko nyt vähän tarkentaa; onko tässä nyt tosiaan kysymys "latauksesta", eli että tallenne voidaan _tallentaa_ johonkin päätelaitteelle josta sitä voi sitten katsoa _ilman_ nettiyhteyttä?



Luulen että tekijäinoikeudet ei tuommoista tule koskaan sallimaan...

Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kehitysidea listalta löytyy kaksi erillistä kohtaa:

- Tallennusten katsominen netistä

Tällä tarkoitetaan streamauksella toteutettavaa katselua esim. selaimen kautta. Tähän tarvitaan tietenkin nettiyhteys.

- Verkkotallenteiden siirtäminen ja katsominen tietokoneelta

Tällä tarkoitetaan tallenteiden siirtämistä omalle laitteelle. Näin tallenteita voisi katsoa ilman nettiyhteyttä.

Molempia vaihtoehtoja tutkitaan meidän puolelta. Asia ei ole pelkästään meistä kiinni, koska tallenteisiin vaikuttaa mm. Pertsa69:n mainitsemat tekijänoikeudet.

Molemmat ominaisuudet olisivat varmasti tervetulleita. Pistämme kyllä asiasta heti informaatiota, kun voimme sanoa jotain varmaa ominaisuuksien suhteen.

Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Heikki-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 495 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Pertsa69!

Sivuiltamme löydät ohjeita myös tunnuksia koskien. Kirjauduitko palveluumme verkkopankkitunnuksilla? Koti-TV –palvelun tallennuksia hallinnoidaksesi sinun tulee kirjautua laajakaistaliittymän käyttäjätunnuksella. Käyttäjätunnuksesi on Sonera Internet -käyttäjätunnuksesi (esim. asiakas-1) tai sähköpostiosoitteesi (esim. maija.meikalainen@pp.inet.fi). Käyttäjätunnuksen ja salasanan olet saanut postitse tunnusvahvistus-kirjeessä, tekstiviestitse tai sähköpostitse.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa _http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista _http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä _http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Pertsa69_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 19 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Heikki- kirjoitti:
Hei Pertsa69!

Sivuiltamme löydät ohjeita myös tunnuksia koskien.



Kylläpäs tämä on taas vaikeaa... Olen kirjautunut kerran nettipankin kautta. Sen tunnuksen avulla kirjautuessani näen omat tietoni/liittymäni.

Laajakaista ADSL 24M/1M
Sonera Koti TV

Asiakastiedoissa näkyy puhelinnumeroni, henk. koht spostini, sekä tämä muotoa "@pp7.inet.fi" oleva osoite.

Koittaessani tilata tuota salasanaa saan ilmoituksen

"Käyttäjätunnukselle ei ole määritelty matkapuhelinnumeroa."

Mitenkähän tuon voi määritellä? Se näkyy siellä tiedoissani, enkä sitä voi muokkailla.
Mitä nyt soneran sähköposteja selailin vuoteen 2011 alkuun asti en tuota salasanaa havainnut.

Jos käyttäjätiedoistasi puuttuu matkapuhelinnumerosi, soita asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm) (ma-pe 8-20 ja la 9-16.30).
Salasanan vaihto asiakaspalvelussa maksaa 9,00 €.

Eli veloittaako sonera nyt siitä jos soitan tuohon numeroon ja annan tuon puhelin numeroni? Onko kyseessä sama asia kuin salasanan vaihto? Miksi salasanoja ei voi itse kontrolloida?
Heikki-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 495 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei vielä Pertsa69!

Jos ymmärrän tilanteesi oikein, pitäisi sinun toimia nyt seuraavasti: kirjaudu ensin verkkopankkitunnuksillasi Omille sivuille, tämän jälkeen löydät etusivulta laajakaistaliittymän kohdasta "salasana matkapuhelimeesi". Tästä voit vaihtaa salasanan haluamaksesi. Samalla matkapuhelinnumerosi tallentuu tietoihisi. Kun saat uuden salasanan, pystyt kirjautumaan palveluun laajakaistatunnuksella (eli esimerkiksi asiakas-1) ja hallinnoimaan Koti TV -tallennuksia. Kokeile vielä tätä ja kerro onnistuiko.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa _http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista _http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä _http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut