Uusi laajakaista liittymä

  • 11 December 2014
  • 8 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei.

Tilasin uuden laajakaistan tuossa joulukuussa ja silloin laitoin halutuksi kytkentäpäiväksi 1.1. tosin se oli pyhapäivä joten silloinha se menee 2.1.

Nyt kuitenkaa uutta yhteyttä ei ole tullut käyttöön ja vanha on lopetettu 31.12, En ole tieltä saanut muuta kuin sen automaatti vahvistuksen jossa kerrottiin että saisin tarvitsemani tiedot ja tunnukset myöhemmin.

Mikähän mahtaa olla syynä tuossa viivästyksessä?

8 kommenttia

Moi Cepari,
Saitko tilausvahvistuksen kuitenkin? Näetkö siitä laajakaistasi liittymänumeroa? Jos se löytyy, niin lisää se ilman väliviivaa profiiliisi, katsotaan sen avulla miksi kaistan tulo viipyy.
Sain sen kyllä, näyttäisi vain että olen poistanut sen syystä tai toisesta. voi olla että on myös epähuomioissa mennyt. Tarvitko mitä tietoja jotta näkisit tai voisit toimittaa uudelleen saman vahvistusviestin?

Tein tilauksen silloin netin kautta.
Löytyisikö sinulta liittymän käyttäjätunnusta? Silläkin päästäisiin eteenpäin. Jos käy niin ettei sitä ole tallessa niin siinä tapauksessa suosittelen yhteydenottoa Asiakaspalveluun p. 020017000, sitä kautta asia selviää varmasti!
Mia kirjoitti:
Löytyisikö sinulta liittymän käyttäjätunnusta? Silläkin päästäisiin eteenpäin. Jos käy niin ettei sitä ole tallessa niin siinä tapauksessa suosittelen yhteydenottoa Asiakaspalveluun p. 020017000, sitä kautta asia selviää varmasti!



Ei löydy ku en ole saanut semmoista. Tuohon numeroon soittamalla joutuu jonottelemaan semmoiset 20min ja silloinkaan ei vastata. Pari viikkoa sitten minulle yritettiin soittaa teiltä mutten kerennyt vastaamaan koska olin töissä. Olen kolmena päivänä yritellyt nyt soitella aspaan vaan siellä on aina kauheat jonot.
Soitin tänään teidän aspaan ja sainki sieltä jonkun kiinni, mutta hän tuumasi että käännän teidät asiakaspalveluun jotta voisivat tarkistaa asian paremmin... no jonotin sinne 10min eikä vastausta joten jos on mahdollista soittelisitteko minulle päin?
Cepari, saatko laitettua yhteysnumerosi profiiliisi asiakasnumeron kohdalle?
Mia kirjoitti:
Cepari, saatko laitettua yhteysnumerosi profiiliisi asiakasnumeron kohdalle?


Sain asian hoidettua loppujen lopuksin tunnin mittaisen jonottelun jälkeen.
Okei, eli tämä siis jo hoidossa. Mukavaa viikonloppua sinulle vielä tätä kautta!

Vastaa