Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Artturi_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Uusimman päivityksen ongelma?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei!
Olen hankkinut Soneran tosi nopean Soneran nettitikun ja kannettavan syyskuun puolessa välissä sekä samalla SoneraTietoturvan. Kannettavassa Windows Vista Home Premium, tällä hetkellä vapaata tilaa n. 130Gt.

Tämä uusi Soneran Tietoturva päivitys saapui koneelleni toissapäivänä, minkä päättelen siitä, että ainakin vanha F-securen logo muuttui "kiekuraksi".
En saanut sitä automaattisesti päivitettyä. Manuaalisestikin sen päivitys vei tosi kauan, koska aikarajoitus aina katkaisi sen "etenemisen" ja minun piti yhä uudelleen aloittaa se, kunnes pääsin 100%:iin latauksessa ja asennuksessa.

Nyt sitten kuitenkin työpöydän toinen logo, mikä osoittaa tietoturvatason, näyttää vaillinaista tietoturvaa.
Eli vanhan Soneran tietoturvan aikana suorakaiteen muotoinen palkki, joka muuttaa väriä niin, että kun tietoturvataso on ok, niin punaisella taustalla vihreä "pallukka".
Tämä palkki on nyt kuitenkin harmaa ja siinä on keltainen "pallukka".

Eli turvataso ei ole riittävä?
Lataus ei onnistunut?
Pitääkö tehdä se proseduuri, mikä on nimeltään "Kun Fsecuren lataus ei onnistu tai tietoturvan uudelleen lataus"?

Vastauksesta kiitollinen.
1 vastaus
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sonera Tietoturvan uuden version käyttöliitymässä on valinta Tila, joka näyttää ohjelman eri osien tilanteen. Kun avaat Sonera Tietoturvan ja valitset Tila, niin näet jos ohjelman joku osa ei ole toiminnassa. Jos siellä on kaikki OK, niin ohjelma toimii oikein.

Jos tarkoitit aikarajoituksella Windowsin soittosarjayhteyden aikakatkaisua, niin sen saa pois päältä Windowsin internet-asetuksista.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut