Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
vilkki_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

VDSL2 modeemin hinta laskussa (24kk sopimus)

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi,

Muutin uuteen osoitteeseen ja otin teidän 100/10 VDSL2 nettiliittymän.

Otin toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen (Tilausnumero: 5089808, liittymännumero: 346-671639).

Asunnossa on kaksi ethernet pistoketta yhdessä huoneessa ja ajattelin, että en tarvitsi mitään modeemia kytkeäkseni laitteita nettiin (en ollut ikinä aikaisemmin kuullutkaan VDSL2 liittymistä).

Liittymä avautui 16.4.

Eilen (22.4) soitin tekniseen tukeenne ja minulle sanottiin, että tarvitsen tosiaan tuon modeemin siihen väliin, että saan netin toimimaan (tämän takia en osannut mitään modeemia edes odottaa postista).

Menin sitten eilen töiden jälkeen kysymään liikkeestänne (Tikkurilan toimipiste) kyseistä modeemia ja minulle sanottiin, että modeemia ei kuulu liittymääni, koska otin sen toistaiseksi voimassa olevaksi. Modeemin olisi voinut tosin ostaa suoraan liikkestä 99 eurolla. Myyjä kertoi minulle, että vaihtamalla liittymäni määräaikaiseksi (24kk) saan modeemin pelkillä postituskuluilla (9 e) joka lisätään ensimmäiseen nettilaskuun. Niinpä vaihdoimme liittymäni määräaikaiseksi (Tilausnumero: 5134848).

Nyt saamieni sähköpostieni mukaan on kuitenkin tullut hinta WLAN VDSL2 modeemista (WLAN VDSL2 modeemi: 90,46 eur).

Olisin kysynyt, että tuleeko minun nyt maksaa tuo kyseinen modeemi vai saanko sen pelkillä postikuluilla niinkuin myyjä minulle lupasi?

Jos minun tulee maksaa tuo modeemi niin olisin kyllä mieluummin ostanut sen suoraan sieltä kaupasta ja pitänyt toistaiseksi olevan sopimukseni.

Kaiken tämän lisäksi olisin saanut netin toimimaan samantien eikä minun olisi pitänyt montaa päivää odotella tuota modeemia.

Terveisin,
Ilkka Vilkki
1 vastaus
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Ilkka!

Jos 9e summasta on sovittu, niin silloin sen toki pitää täsmätä 🙂
Laitan korjauspyyntöä laskullesi, jotta modeemista veloitetaan vain tämä sovittu 9e.
Aurinkoista kevättä sinne!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut