Valokuitu ongelma

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Elikkä on pieni ongelma.. Yritän tässä asentaa käyttöön taloyhtiömme valokuitunettiä ja aiemmin pääsin jo vaiheeseen missä olisi tarvinnut syöttää henkilötunnus että voi jatkaa ja sen jälkeen tuli joku Soneran ilmoitus että "häiriö yhteydessä yritä myöhemmin uudelleen". No nyt yritin uudestaan tehdä samaa ja en pääse nyt jatkamaan tuosta kohdasta missä olen kuvassa, eli kysymys kuuluukin että mitä minun pitäisi nyt tehdä että pääsen jatkamaan? Kuvassa tuolla alhaalla pitäisi olla siis "jatka"-painike mutta nyt sitä ei jostain syystä näy ollenkaan.

Olisin kiitollinen avusta.

2 kommenttia

Ja aikaisemmin kun olin tekemässä tuota niin sain myös kaksi vaihtoehtoa, eli toistaiseksi voimassa oleva sopimus ja tuo 24kk:n määräaikainen sopimus mutta nyt minulle tulee vain tuo jälkimmäinen...
Moi tunzpi,

Oletko kokeillut tuota rekisteröitymistä toisella selaimella TAI kokeilemalla tyhjentää selaimen sivuhistorian/evästeet? Tuossa tulisi nimenomaan olla jatka-nappi tilauksen loppuun viemiseksi. Jos ongelma kuitenkin jatkuu etkä saa rekisteröintiä tehtyä loppuun, suosittelen ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Vastaa