Valokuitu pätkii

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 267 katselukertaa

Minulla on 100m valokuitu, joka pätkii. Tämän huomaa sillä, että välillä Skypepuhelut katkeilevat ja verkkopeleissä esiintyy noin 10 sek katkoksia. Skypepuhelun katkeaminen yhtaikaa peleissä todettavien lagipiikkien yhteydessä mielestäni todistaa, ettei vika ole verkkopeliserverin päässä.

Eikös tämän valokuidun pitänyt markkinoinnin mukaan olla "suomen luotettavin laajakaista"? Kokemukset ovat olleet kaikkea muuta. Streamaus on hidasta Youtubesta ja yhteys on epävakaa. Tämä pitää saada korjattua.

5 kommenttia

Mosh kirjoitti:
Minulla on 100m valokuitu, joka pätkii. Tämän huomaa sillä, että välillä Skypepuhelut katkeilevat ja verkkopeleissä esiintyy noin 10 sek katkoksia. Skypepuhelun katkeaminen yhtaikaa peleissä todettavien lagipiikkien yhteydessä mielestäni todistaa, ettei vika ole verkkopeliserverin päässä.

Eikös tämän valokuidun pitänyt markkinoinnin mukaan olla "suomen luotettavin laajakaista"? Kokemukset ovat olleet kaikkea muuta. Streamaus on hidasta Youtubesta ja yhteys on epävakaa. Tämä pitää saada korjattua.


Hei Mosh!

Näyttää siltä, että Soneran päässä varmaan on jotain vikaa koska olen huomannut ongelmia myös kaapelilaajakaistalla, että se ei näköjään olekkaan pelkästään tämä liittymä tyyppi missä ongelmia on.
Mulla kans pätkiny ihan tosissaan netti. Päivällä toimii oikein hyvin, mutta illalla alkaa pätkiminen ja kestää aamuun asti. 24 meganen valokuitu.
Hei Mosh, Samip ja MikaKoo,

Mikäli yhteyksissänne esiintyy edelleen ongelmaa, niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
mutta illalla alkaa pätkiminen ja kestää aamuun asti. 24 meganen valokuitu.
Hei ZingZong707,

Suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin selvitetään ongelmaa tarkemmin.

Vastaa