Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Sr4fin_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Vanhan sim-kortin päivittäminen micro sim-korttiin...

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tervehdys!

Kävin tänään hakemassa postista uuden puhelimen ja sain sen mukana uuden micro sim-kortin.

Noudatin ohjeita ja lähetin aktivointiviestin kirjeessä mainittuun numeroon. Konfirmaatio tulikin nopeasti, mutta sen jälkeen nettiyhteys katosi vanhasta puhelimestani (jossa on edelleen vanha sim-korttini). Soittaa sillä käsittääkseni vielä voi (en ole nyt muutamaan tuntiin kokeillut). Uusi puhelimeni (Samsungin Note 2) ei löydä verkkoa eikä saa nettiyhteyttä myöskään. Olen sammutellut ja laittanut takaisin päälle molempia puhelimia pitkin päivää, mutta ongelma ei tunnu korjaantuvan.

Kävin myös liikkeessänne kysymässä asiasta ja siellä minulle sanottiin, että sim-kortin vaihdoksissa on ollut ongelmia ja, että hän tekee vikailmoituksen, jotta tilanne saadaan korjattua mahdollisimman pian. Kyselin liikkeessänne kuinka kauan tilanteen korjaaminen vie aikaa ja minulle sanottiin, että muutamasta minutista muutamaan tuntiin. Lisäksi joissain erittäin vaikeissa tapauksissa voi mennä useita päiviä (?).

Nyt on kuitenkin kulunut miltei puoli päivää vikailmoituksen teosta eikä tilanne ole vielä korjaantunut. Kysymykseni nyt siis kuuluu, että kuinka kauan minun pitää kärvistellä ilman puhelinta ennen, kun liittymä saadaan kytkettyä niin kuin sen pitää?

Minulla ei ole yhtään laskua josta voisin asiakasnumeroani varmistaa...

Pikaista vastausta toivoen...
1 vastaus
Minna-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 829 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Sr4fin! Toivottavasti liittymäsi on lähtenyt jo toimimaan normaalisti. Mikäli ongelma on vieläkin päällä, laitatko Profiilisi tietoihin asiakasnumeron tilalle puhelinnumerosi niin tarkistamme tuota pikaa liittymäsi. Olemme pahoillamme vikatilanteesta!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Tämän osion uusimmat keskustelut