Varasin puhelinajan, mutta kukaan ei soittanut

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Olisin ottanut sähköpostilla yhteyttä, mutta sehän ei onnistu. Siksi käytän tätä keskustelupalstaa, vaikka ei tämä mikään keskusteluaihe ole. Muitakaan kanavia ei kritiikille ole tarjolla. Kenties joku
Soneralainenkin lukee näitä.

Varaustunnukseni oli 1269371148
Varasin ajan Soneran Asiakaspalvelusta 25.7.2014 klo 15:45

7 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16
Nythän on sunnuntai... ehkä huomenna käsitellään...
Jos olet Soneran asiakkaana, lisää asiakasnumerosi profiilisi tietoihin. Mikäli et, laita sinne puhelinnumerosi. Tätä kautta ottavat varmastikin sitten yhteyttä.
Moi Toimihenkilo! Meillä oli isompi järjestelmävika viime viikon loppupuolella. Todennäköisesti tämän vuoksi kaikkia ajanvarauksia ei pystytty soittamaan ajallaan. Pahoittelut ettei soittoa kuulunut.

Toivottavasti meiltä pirautellaan tänään. Voidaan toki auttaa myös näin palstan kautta, jos kerrot tarkemmin millaisesta asiasta on kyse ja lisäät asiakas- tai puhelinnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero).
Asun ulkomailla.
En pidä Soneran SIM-korttia puhelimessani kuin Suomessa ollessani.
(ja perjantaina iltapäivän, jolloin puhelun piti tulla).

Jos joku on siis tänään soittanut, en ole valitettavasti ollut tavoitettavissa.

Helpointa lienee varata uusi aika paremmalla onnella.

Kysymykseni koskee älypuhelimeen siirtymisen myötä tarvittavan
uuden micro-SIM kortin toimittamista Alankomaihin, ja sopivimman
liittymän valintaa loma-aikoihin rajoittuvaan kevyeen käyttöön.

Terveisin,
Vastahakoinen älypuhelimen hankkija
Voimme toimittaa sim-kortin myös ulkomaille. Tällöin tilaus tulisi hoitaa asiakaspalvelumme kautta.

Sopivan liittymäpaketin valinta riippuu täysin käyttötarkoituksesta. Asia voitaisiin hoitaa näppärästi myös Facebookin tai Twitterin kautta yksityisviesteillä. Onnistuisiko tämä?
Kiitos vastauksesta.

Ehdottamanne Twitter ja Facebook eivät valitettavasti käy.
Seuraan aktiivisesti kansainvälistä politiikkaa ja talousuutisia ja
koen ajatuksen Twitteriin ja varsinkin Facebookiin liittymisestä
vastenmielisenä. Ikävää, että maailma tuntuu olevan menossa
siihen suuntaan, että henkilökohtaisten asioiden hoitaminen vaikeutuu
ilman.

Älypuhelimen suhteen olen antamassa periksi. Se sentään tarjoaa
jotain lisäarvoa. Katson, etteivät minun ja puhelinoperaattorini välinen
kommunikaatio kuulu näille yrityksille (Twitter, Facebook).

Yritin eilen varata uuden ajan, mutta sivunne menivät jumiin.
Jos lopulta onnistun saamaan puhelinajan ja soitatte, tarvitsenko asian
hoitamiseksi asiakasnumeroa tms., vai riittääkö se, että vastaan
numerooni henkilöllisyyteni varmentamiseksi?
Voit laittaa meille viestiä myös Omien Sivujen kautta palvelupyyntönä tai ottaa sieltä yhteyttä chatin kautta.

Henkilötunnus ja osoite riittää tunnistautumiseen. Asiakasnumeronkin löydät tarvittaessa Omilta Sivuilta.

Vastaa