Vastaako asiakaspalvelu lainkaan???

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Lähetin asiakaspalautteena viestin koskien laskuani, mutta en ole saanut vastausta. Ihmetyttää??
Viestini on kopioituna tässä alla (osittain muutettuna). Voisiko sieltä joku vastata??

Palaute
- Asiani koskee laskua jonka sain teiltä ja jonka linkki on kopioitu tämän viestin alaosaan.

Laskun numero 112 0428 7234
Laskutusjakso 25.12.2011 - 24.01.2012

Olen tilannut teiltä perhepaketin, jonka piti sisältää mm. multimediaviestejä rajoittamattomasti pakettiin kuuluvien numeroiden välillä sekä pikkunettipaketin kuvien lähettämiseksi sähköpostiin. Yksi numeroista on Riistakamerassa oleva sim-kortti, jolta kamera lähettää kuvat kahteen puhelimeen sekä yhteen sähköpostiin. Puhe ja tarkoitus oli nimenomaan, että kuvien määrällä ei ole ylärjaa. Nyt olette laskuttaneet kaikki viestit jotka ovat menneet yli 50 kpl:een.
Tämä e ollut tilaamani paketin sisältö, ja olen sitä mieltä että ette voi laskuttaa kuvista erillistä kappalehintaa, koska näin puhelinmyyjänne liittymän minulle myi.

Haluan,että poistatte tämän lähettämänne laskun ja tilalle saan sellaisen missä on vain kuukausi-maksut, eli nämä:
KUUKAUSIMAKSUT
Liittymän kuukausimaksu 1 1,62 1,99 (6)
Perhe kuukausimaksu 1 5,65 6,95 (6)
Multsari 50 kuukausimaksu 1 5,65 6,95 (6)
Pikkunetti kuukausimaksu 1 3,20 3,94 (6)

Lomake lähetettiin 28.01.2012 klo 12:28

1 kommentti

Hei pkahkola! Tämä asia näyttää jo tulleen hoidetuksi kuntoon Asiakaspalvelun kautta.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

Vastaa