Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Poistettu käyttäjä
 

Verkkotallennuksissa ongelmia (yleinen topic kaikille)

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Noniin, tehdäänpäs tällainen topic kaikille verkkotallennusongelmille. Näyttäisi vähän uusimpien topikkien osalta siltä, että tällaiselle topikille on kohta paljon tilausta.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Verkkotallennusongelma, ohjelmatiedot koti-tv:n tallennus-valikosta:

Nimi: Toimintatorstai: Taken
Kanava: Nelonen
Aloitus: 111012 21:30
Kesto: 02:05
Kuvaus: Kenoarvonta

Huomioikaa "kenoarvonta" ohjelmakuvauksessa!! Kun tallennusta toistaa, sen kesto on vain 00:15:09 (eli siis 15min.) ja näyttäisi olevan juurikin "kenoarvonta"-tallennus, jonka varoajan aikana lopussa näkyy leffan "Taken" alkua joka loppuu tietenkin kesken.

Tallennus tehty: nettitallennussivun kautta n. 1 tunti ennen elokuvan alkua. Ja siis tallennettu varmasti oikea ohjelma, eli "Taken"-leffa.

Ilmoitettu vikapalveluun netin kautta.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Että sellasta, kyllä se surina vaan osaa.. eipä kyllä kovin pitkään tätä "palvelua" taaskaan kerinnyt käyttää ilman ongelmia. Uskaltaako tässä enää nauhoitella mitään vai pitääkö ruveta aikataulujen orjaksi ja katsella ohjelmia just silloin kuin kanavaohjelmoijat ovat päättäneet niitä lähettää?!
43 vastausta
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Jaaha, ei sitten, ei tarvitse vastata.

Ja ilmeisesti palautusoperaatio on loppunut koska vikatiedotesivulle näistä ongelmista on lisätty "korjattu"-teksti. Kiitos paljon.
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Niin, tarkennetaan nyt vielä, että siis teidän mielestä on korjattu ("Aiemmin kuin 10.6 tehdyt tallenteet kadonneet. Nämä ovat jo palautuneet/ palautumassa") mutta minä en ole nähnyt vielä ensimmäistäkään niistä kadonneista tallenteistani. Siitä siis kiitokset.. + siitä, että täällä taas ei vastailla.
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ketään ei kiinnosta enää vastailla?

27 Kesä 2013

 
Asiasta kolmanteen; löytyi yksi toimimaton tallenne:

290413 01:45 American Dad (FOX)

Ei lähde millään käyntiin. Olen monena päivänä koettanut.



01 Heinä 2013

 
[quote="Antti-":1ojjxh8v]
Jos et kuitenkaan ole saanut tekstiviestillä ilmoitusta asiasta, niin suosittelen päivittämään yhteystiedot Omat Sivut - palvelun kautta


En ole saanut mitään txtviestiä. Enkä löydä omilta sivuilta mitään kohtaa missä puhelinnumeroni olisi tai sitä kysyttäisiin!! Ennen omien sivujen muutosta (tai lähinnä siis "Liittymänhallinta"-osion muutosta) muistaakseni puhelinnumeroni oli siellä tallennettuna.

Huomauttaisin tähän, että tämä EI ole ensimmäinen kerta kun teiltä ei tule viestintää minulle perille VAIKKA kaikki tiedot ovat oikein. Aikaisemminkin teidän puolelta on ihmetelty, että miksiköhän ei toimi. Esim. sähköpostiini en ole saanut varmaan kertaakaan mitään tilausvahvistuksia. Olisikohan teidän aika selvittää ja testata noita teidän systeemeitä tämän osalta? Kun tuntuu, että ei tahdo millään toimia mikään.[/quote:1ojjxh8v]
Edelleen odottelen vastauksia. Liittyykö tämä tekstiviesti-ilmoitusasia "laajakaistan vika- ja häiriötiedotteet kännykkään & emailiin"-palveluun? Sieltäkö sitä numeroa on käytetty tässä txtviesti-ilmoituksessa? Tämä palvelu nimittäin EI toiminut ainakaan maaliskuussa. Kirjoittelin siitä tänne.

Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Että silleen, s mitä touhua. Tässäpä taas hyvä esimerkki ison pahan soneran toiminnasta. Ei niitä kiinnosta enää edes vastailla. Melkein 3 viikkoa jo odotellut vastausta tuohon txtviesti-ilmoitusjuttuun, tässä topikissa ja toisessa.

========================================================

Ja sitten voisi paljastaa miten sonera pyyhkii maton alle epämiellyttäviä juttuja.

Se iso ongelmavyyhti tallennusten ja ohjelmakirjastojen, jne. kanssa on nätisti pyyhitty unholaan soneran toimesta. Se ilmoitus niistä ongelmista on poistettu häiriötiedotteista, eikä sitä löydy edes arkistosta. Pois se oli siivottu jo ainakin tämän viikon alussa. Eli n. viikon päästä ilmoitus on poistettu.

Jos katsotaan telefinlandin sivuilta arkiston googlecachen aiempaa kopiota, siellä on seuraavanlainen tiedote: "03.07.2013 KORJATTU: Sonera Viihteessä vikaa"

Telefinlandinkin arkistosta tämä on pyyhitty pois. Vaikka esim. vanhempi 01.07. päivätty "Seinäjoen ympäristössä oli katkos Sonera Viihde -palvelussa 1.7.2013" ilmoitus vielä molemmista arkistoista löytyy. Plus monta muuta vanhempaa ilmoitusta.

Että näin. Oli niin iso moka, että piti äkkiä saada piiloon. Laitetaas tähän kaikille muistutukseksi mitä se ilmoitus sisälsi:
Sonera Viihteessä vikaa

Sonera Viihteessä on havaittu 10.6.2013 jälkeen yleistä vikaa, joka on tiedossa ja korjauksessa. Vika ilmenee osalla Viihde-asiakkaistamme seuraavasti;

- 10. - 12.6.2013 välillä tehdyt Viihteen tallenteet eivät näy tai ovat hävinneet. Näitä tallenteita ei saa palautettua.
- 10. - 12.6 välillä tilatut maksukanavapaketit eivät näy
- Aiemmin kuin 10.6 tehdyt tallenteet kadonneet. Nämä ovat jo palautuneet/ palautumassa
- Viihde ei toimi lainkaan - mitkään kanavat eivät näy, eikä Viihteen muutkaan palvelut toimi.
- Ohjelmakirjasto ei toimi, tai osa kirjaston tallenteista ei toimi/ löydy
- tallennusajastuksia on hävinnyt ja näin ollen tallennuksia ei ole päässyt syntymään. Näitä ajastuksia/ tallenteita ei voida palauttaa.

Nämä viat ovat tiedossa ja korjauksessa.

Pahoittelemme syvästi viasta aiheutunutta vaivaa ja mielipahaa.


Henkilökohtaisesti voisin itse mainita, että omat hävinneet ("Aiemmin kuin 10.6 tehdyt") tallenteet EIVÄT missään vaiheessa tulleet takaisin vaikka tuo ilmoitus niin väittää ("ovat jo palautuneet/ palautumassa"). Eikä kukaan tätä asiaa täällä viitsinyt kommentoida soneran toimesta vaikka kyselin siitä jo pitkän aikaa sitten.

Maton alle lakaisu ja mykkäkoulu on soneran ohjenuora asiakasviestinnässä.
Tämän osion uusimmat keskustelut