Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Poistettu käyttäjä
 

Verkkotallennuksissa ongelmia (yleinen topic kaikille)

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Noniin, tehdäänpäs tällainen topic kaikille verkkotallennusongelmille. Näyttäisi vähän uusimpien topikkien osalta siltä, että tällaiselle topikille on kohta paljon tilausta.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Verkkotallennusongelma, ohjelmatiedot koti-tv:n tallennus-valikosta:

Nimi: Toimintatorstai: Taken
Kanava: Nelonen
Aloitus: 111012 21:30
Kesto: 02:05
Kuvaus: Kenoarvonta

Huomioikaa "kenoarvonta" ohjelmakuvauksessa!! Kun tallennusta toistaa, sen kesto on vain 00:15:09 (eli siis 15min.) ja näyttäisi olevan juurikin "kenoarvonta"-tallennus, jonka varoajan aikana lopussa näkyy leffan "Taken" alkua joka loppuu tietenkin kesken.

Tallennus tehty: nettitallennussivun kautta n. 1 tunti ennen elokuvan alkua. Ja siis tallennettu varmasti oikea ohjelma, eli "Taken"-leffa.

Ilmoitettu vikapalveluun netin kautta.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Että sellasta, kyllä se surina vaan osaa.. eipä kyllä kovin pitkään tätä "palvelua" taaskaan kerinnyt käyttää ilman ongelmia. Uskaltaako tässä enää nauhoitella mitään vai pitääkö ruveta aikataulujen orjaksi ja katsella ohjelmia just silloin kuin kanavaohjelmoijat ovat päättäneet niitä lähettää?!
43 vastausta
g3kkon3n_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Joo,mullakin oli hävinnyt maanantain ja tiistain tallennuksia. Kyllä ottaa päähän. Saisiko niitä muka takaisin, eppäilenpä...
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Näköjään soneralla on tapahtunut pieni katastrofi ja sunnuntaipäivän varmuuskopiot on jouduttu palauttamaan!!* Voisko sonera kertoa jotain tästä???

Itseltäkin lähti 2 tallennusta 11.6. päivältä menemään.. onneksi ei sen enempää.

* Tämä on aika selvä näillä todisteilla:
1) Tämän viikon tallennukset hävisivät (maanantai ja tiistai).
2) Tällä viikolla käyttäjän itse poistamat tallennukset ovat tulleet takaisin tallennuslistalle. (2 leffaa tuli takaisin listalleni tänään vaikka poistin ne eilen)

Lisäksi "Viihde menu -> Tietoa palvelusta -> Palvelutiedotteet"-kohdasta hävisi tänään 11.6. maininta mix-paketeista joka näkyi ainakin eilen siellä.

Viihde menussa tosin "Mix paketit" on edelleen paikallaan.
ikajaste_
Vakiokalustoa
  • 0 custom-general.kudos
  • 75 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Täältä myös kadonnut kaikki tallennukset tältä viikolta! Ei tää nyt näin voi mennä!

Tänään ei myöskään päivällä pystynyt tekemään tallennuksia.

Tallennusten katoaminen on aikas paha juttu jo!

(Edit: vikailmoitus tehty)
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Jotain positiivista: testasin tänään vähän noita vanhimpia toimimattomia tallennuksia ja yllättäen aiemmin päivällä toiseksi vanhin "20.03.2013 Elokuva: The Warrior's Way TV5" lähti toimimaan, muut ei. Nyt sitten yhtäkkiä myös vanhin, ja juuri poistumassa oleva "15.03.2013 Elokuva: Wolf TV5" rupesi pelittämään. Käsinkö siellä näitä palautellaan yksi kerrallaan? Toivottavasti loputkin 50 toimimatonta lähtee pelittämään.

EDIT: Viasat Film-ohjelmakirjasto ei toimi vieläkään, mustaa ruutua antaa. 😞 Kyllä taitaa olla soneran systeemit nyt aivan solmussa.
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
ikajaste kirjoitti:
Tänään ei myöskään päivällä pystynyt tekemään tallennuksia.

Tallennusten katoaminen on aikas paha juttu jo!

(Edit: vikailmoitus tehty)

Itse tein tuossa vähän vaille 21:00 yhden tallennuksen, eli nyt ainakin pitäisi toimia.

Katoamiset on kyllä joo tosi paha juttu. Mutta tuskinpa tuo vikailmoitus mitään auttaa jos ja kun sonera on joutunut palauttamaan vanhan varmuuskopion parin päivän takaa.. tarkoittaa sitä, että uudemmat tiedot (tältä viikolta) ovat bittitaivaassa.

Se mikä ihmetyttää.. tai itseasiassa ei ihmetytä, lähinnä ottaa päähän (kiltisti ilmaistuna), että sonera ei ole tiedottanut mitään tästä heidän systeemikatastrofista.
ikajaste_
Vakiokalustoa
  • 0 custom-general.kudos
  • 75 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
 
tuskinpa tuo vikailmoitus mitään auttaa jos ja kun sonera on joutunut palauttamaan vanhan varmuuskopion parin päivän takaa.. tarkoittaa sitä, että uudemmat tiedot (tältä viikolta) ovat bittitaivaassa.


Eipä auta, jos kyse on siitä.

Vaan kun sitähän ei oikein tiedä mistä on kyse, kun tuo tiedonkulku Soneran sielä salaisista tietokammioista tänne tavallisille kuolevaisille päin ei oikein pelaa...

Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kirjoittelin toiseen topikkiin tällaista:

Kuten arvelinkin. Sain juuri vahvistuksen sille, että soneralla on ollut iso ongelma (siitä en saanut tarkempaa tietoa) ja he ovat joutuneet palauttamaan muutaman päivän vanhan varmuuskopion.

Olisi soneran järkevä itse tiedottaa tästä tapauksesta.. ihan jo luottamuksen ja avoimuuden takia.


EDIT: asiasta kolmanteen; buu, olen pettynyt, 300. viesti ja foorumititteli ei muuttunut. Kovasti odotin mitä sieltä tulisi.. "hullu", "tyhmä".. tai "persona non grata", tai jotain vastaavaa. 😉
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tuolla oli lisää/uutta tallenneongelmaraportointia: viewtopic.php?f=67&t=13173

Nyt sitten yhtäkkiä tänä iltana muitakin kuin 10.-12.6. tallennuksia on lähtenyt menemään minulta ja muilta (ainakin tossa toisessa topikissa).

13.6. päivällä vielä: 222h, myöhemmin illalla enää 188h! 34h lähti, 16 kpl.

Ihan randomisti sieltä täältä tällaiset tallenteet lähtivät yhtäkkiä kävelemään:

    23.03.2013 Elokuva: Aina vierelläsi Nelonen
    26.03.2013 Elokuva: Alfie LIV
    * 13.04.2013 Muumion paluu Sub
    * 13.04.2013 AVA Elokuva: Quid Pro Quo AVA
    17.04.2013 Elokuva: Scott Pilgrim vastaan maailma TV5
    * 21.04.2013 Polly tuli kuvioihin Sub
    26.04.2013 Elokuva: Fifty Pills Kutonen
    * 04.05.2013 Kaikki mitä kadotimme MTV3
    * 05.05.2013 Viimeinen samurai Sub
    11.05.2013 Elokuva: The Social Network TV5
    * 12.05.2013 Elokuva: The Wolfman TV5
    * 19.05.2013 Elokuva: Upperdog (12) Yle Fem
    01.06.2013 Elokuva: Englantilainen potilas TV5
    * 02.06.2013 Lastenhoitajan päiväkirja (S) Yle TV2
    02.06.2013 Elokuva: Kova kuin kivi Nelonen
    * 03.06.2013 Vares 3 - Pahan suudelma Sub


Tähdellä merkityt olivat sellaisia jotka vielä eilen toimivat.. loput osa niistä 50 tallennuksesta jotka eivät toimineet.

16:sta tallenteesta 12 on tallennettu lauantaina tai sunnuntaina.

MITÄ IHMETTÄ NYT OIKEIN TAPAHTUU?!
Tuke_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Laitetaas nyt samainen viesti tällepuolen.

Joo kiitokset Soneralle taas!

noin 700h tallennuksia katosi samoin kaikki eilen 12.6 uudelleen ohjelmoidut tallennukset.
Ne on hukkunut tässä viimeisen parin tunnin sisään koska noin klo 18-19 kaikki tallenteet oli vielä tallessa.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Kaikille,

Isompi koko Suomea koskenut vika saatiin korjattua, mutta tilalle on tullut muita vikoja vielä. Selvittelemmekin noita edelleen. Pahoittelemme myös vian aiheuttamaa haittaa.

Jos teiltä on kadonnut tallenteita muulta aikaväliltä kuin 10. - 12.6., niin olettehan yhteydessä vikapalveluumme.

Jos olisi muistissa vielä mitä ohjelmia on kadonnut, miltä kanavalta ja koska tallennettu, niin tästä olisi apua vian selvityksessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut