Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Poistettu käyttäjä
 

Verkkotallennuksissa ongelmia (yleinen topic kaikille)

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Noniin, tehdäänpäs tällainen topic kaikille verkkotallennusongelmille. Näyttäisi vähän uusimpien topikkien osalta siltä, että tällaiselle topikille on kohta paljon tilausta.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Verkkotallennusongelma, ohjelmatiedot koti-tv:n tallennus-valikosta:

Nimi: Toimintatorstai: Taken
Kanava: Nelonen
Aloitus: 111012 21:30
Kesto: 02:05
Kuvaus: Kenoarvonta

Huomioikaa "kenoarvonta" ohjelmakuvauksessa!! Kun tallennusta toistaa, sen kesto on vain 00:15:09 (eli siis 15min.) ja näyttäisi olevan juurikin "kenoarvonta"-tallennus, jonka varoajan aikana lopussa näkyy leffan "Taken" alkua joka loppuu tietenkin kesken.

Tallennus tehty: nettitallennussivun kautta n. 1 tunti ennen elokuvan alkua. Ja siis tallennettu varmasti oikea ohjelma, eli "Taken"-leffa.

Ilmoitettu vikapalveluun netin kautta.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Että sellasta, kyllä se surina vaan osaa.. eipä kyllä kovin pitkään tätä "palvelua" taaskaan kerinnyt käyttää ilman ongelmia. Uskaltaako tässä enää nauhoitella mitään vai pitääkö ruveta aikataulujen orjaksi ja katsella ohjelmia just silloin kuin kanavaohjelmoijat ovat päättäneet niitä lähettää?!
43 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sinulla olikin tuolla jo vikailmoitus avoimena, niin ilmoittelin listaamiasi tallenteita jo valmiiksi sinne. Sinua on myös koitettu tavoittaa tuohon vikailmoitukseen liittyen.

Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
@Marko: Lisäsit siis nuo 16kpl tallenteita jotka hävisivät 14. päivä edelliseen vikailmoitukseeni? En lähde sitten tekemään uutta ilmoitusta.. tosin, nuo ongelmathan ovat erilaisia(?) joten onko järkeä liittää niitä yhteen?

Huomasin joo, että yrititte tavoitella yhdeksän pintaan, en pystynyt vastaamaan. Harmi kun aina soittelette "virka-aikoihin" niin vaikea monesti vastata ja ruveta jutustelemaan. Voisin vastata tänään 13:00-> jos soitatte uudestaan.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ilmoittelin vikailmoituksen käsittelijälle milloin olisit tavoitettavissa.

Vaikka olisi erilaisista ongelmista kyse, niin ongelmaa voidaan kuitenkin samalla ilmoituksella lähteä selvittämään.

Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tuke_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ainakin itsellä on mahdoton tehtävä lähteä luettelemaan mitä kaikkia ohjelmia on kadonnut.
Eilen (13.6) klo 19.00 katsoimme NCIS sarjan jaksoja ja tuolloin vielä palkki näytti että tallennuksia oli noin 850h. Myöhemmin noin klo 22.00 aloin katsomaan Myytinmurtajia ja ihmettelin miten lista oli niin lyhyt tässä vaiheessa oli tallennuksia jäljellä enää 22h satunnaisia ohjelmia aikavälillä 28.3 - 13.6.

Vikapalvelusta sanottiin että palauta boxi tehdasasetuksille jne mutta ei se tuonut tallennuksia takaisin koska ne oli hävinnyt myös omilta sivuilta että eipä se vika ole käyttäjän laitteissa.

Vikapalvelu soitti vielä perään ja kysyi toimiiko listalle jääneet tallennutset mutta en ollut kotona silloin joten en päässyt kokeilemaan. Listalle jääneet ohjelmat kuitenkin toimivat.

Tuskin nämä tänne kirjoitelleet henkilöt ovat ainoita joilla on vastaava tilanne.

Saa nähdä hyvittääkö Sonera tämän sotkun jollain tavalla. Todennäköisesti yhtä hienosti kuin sopimuksen uudistamisen yhdeydessä luvattu kanavapaketti kuukaudeksi ilmaiseksi joka ei koskaan näkynyt.
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Marko- kirjoitti:
Ilmoittelin vikailmoituksen käsittelijälle milloin olisit tavoitettavissa.

Eipä sitten kukaan soitellut. 😞 Ei etene homma.. tosin ymmärrän, että siellä varmasti on kova kiire tällä hetkellä kun koko tsysteemi tuntuu pysyvän just ja just kasassa purkalla.. toivottavasti siellä painetaan viikonloppua koko miehityksellä ylitöitä.. olisi syytä kyllä.
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Jotain positiivista: testasin tänään vähän noita vanhimpia toimimattomia tallennuksia ja yllättäen aiemmin päivällä toiseksi vanhin "20.03.2013 Elokuva: The Warrior's Way TV5" lähti toimimaan, muut ei. Nyt sitten yhtäkkiä myös vanhin, ja juuri poistumassa oleva "15.03.2013 Elokuva: Wolf TV5" rupesi pelittämään.

Nyt yhtäkkiä toimii taas yksi mutta muut eivät näytä lähtevän käyntiin.

20.03.2013 Elokuva: Alpha Dog FOX

On tämä todella käsittämätöntä.. ja kun vikapalvelusta soitellaan semmosiin aikoihin, että ei voi läheskään aina vastailla niin homma ei etene.. saas nähdä kauanko tässä menee tämän ongelman kanssa.. saatika muitten tallennusongelmien kanssa.
arijuhani_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei. En näitä jaksa lukea tarkemmin, mutta huomasin että joku oli saanu menettämiään nauhoituksia takaisin. Tein vikailmoituksen , mutta mitään ei ole kuulunut. Pistä nyt näistäkiun sinne toivomus ohjelmien palauttamiseksi. Eli huhtikuun alusta kaikki sydämmenasialla jaksot, olisikohan noin 50 kpl, vaimokin tulisi taas paremmalle päälle, sekä viimeinen vallan linnake, jäi päätösjakso näkemättä. Ne muut 200++++ eivät niin tärkeitä, hyvä tosin jos nekin saisi takaisin.
Ja vielä jälkikäteen, Taivaan tulet sarjasta katosi 4 ensimmästä jaksoa. Nekin olisi kiva saada takaisin
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
@Marko- tai muu soneran työntekijä:

Sain juuri teiltä viestin jossa kerrotaan:

Hei, liittymäänne koskeva vika liittyy alueelliseen vikaan. Ilmoitamme, kun vika on korjattu.

Hienoa, jotain selvyyttä rupeaa tulemaan.

MUTTA, kirjoitan tästä samasta asiasta jo monennenko kerran, mitä vikaa tuo ilmoitus koskee?! Eikö teillä vieläkään ymmärretä, että asiakkaalla voi olla monta eri vikailmoitusta vetämässä? Miksi näihin viesteihin ei saa tarkempaa tietoa mistä viasta on kysymys? Miksi ei ole esim. avointa tikettijärjestelmää josta asiakas voisi seurata ilmoituksensa etenemistä (+ jättää lisätietoja jos tarpeellista)? Koskeeko tämä ilmoitus ohjelmakirjasto-ongelmaa? Tallennusten toimimattomuutta? Vaiko tallennusten torstaista laajaa häviämistä joka on liitetty "tallennusten toimimattomuus" vikailmoitukseen?

Olisi todella kiva, jos ei mitään parempaa tikettijärjestelmää tule, että edes näihin (yhdensuuntaisiin) tekstiviesteihin kirjoitettaisiin mitä vikailmoitusta ne koskee. Kiitos.
Pix_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Meiltäkin hävisi yli 300h nauhoituksia. Onko ne vielä mahdollista saada takaisin? Pari leffaa nauhoitteista olisi vielä halunnut nähdä.
Arttu-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1303 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
 

MUTTA, kirjoitan tästä samasta asiasta jo monennenko kerran, mitä vikaa tuo ilmoitus koskee?! Eikö teillä vieläkään ymmärretä, että asiakkaalla voi olla monta eri vikailmoitusta vetämässä? Miksi näihin viesteihin ei saa tarkempaa tietoa mistä viasta on kysymys? Miksi ei ole esim. avointa tikettijärjestelmää josta asiakas voisi seurata ilmoituksensa etenemistä (+ jättää lisätietoja jos tarpeellista)? Koskeeko tämä ilmoitus ohjelmakirjasto-ongelmaa? Tallennusten toimimattomuutta? Vaiko tallennusten torstaista laajaa häviämistä joka on liitetty "tallennusten toimimattomuus" vikailmoitukseen?

Olisi todella kiva, jos ei mitään parempaa tikettijärjestelmää tule, että edes näihin (yhdensuuntaisiin) tekstiviesteihin kirjoitettaisiin mitä vikailmoitusta ne koskee. Kiitos.



Ei yhtään hullunpi idea. Tekstiviesti infoaminen ei ole toimiva ilmoitus tapa, jos avoimia ilmoituksia on useampia. Harvemmin tällaista kuitenkin tapahtuu, mutta ajoittain kuitenkin. Avoimen tikettijärjestelmän seuraamisen voisi hoitaa esim. Omien sivujen kautta. Tällä hetkellä tämä ei ole kuitenkaan mahdollista meidän omien järjestelmien vuoksi. Järjestelmät ja toimintamallit kuitenkin muuttuvat ja kehittyvät kokoajan.

Esimerkkinä: nykyään avoimelle vikailmoitukselle voi laittaa lisätietoja Omien sivujen kautta.


Palataan sitten alkuperäiseen aiheeseen. Verkkotallenteiden kanssa on tosiaan nyt ongelmia. Asiaa selvitetään meillä edelleen. Pyytäisin kaikilta kärsivällisyyttä asian suhteen. Asian selvittäminen ottaa oman aikansa, mutta se pyritään hoitamaan mahdollisimman nopeasti.

Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut