12-10-2012 14:06
Kirjoitettu
14-06-2013
09:12
Muokattu
29-06-2018
11:12
TeroRe
Sinulla olikin tuolla jo vikailmoitus avoimena, niin ilmoittelin listaamiasi tallenteita jo valmiiksi sinne. Sinua on myös koitettu tavoittaa tuohon vikailmoitukseen liittyen.
14-06-2013 10:44
Kirjoitettu
14-06-2013
10:53
Muokattu
29-06-2018
11:11
TeroRe
Ilmoittelin vikailmoituksen käsittelijälle milloin olisit tavoitettavissa.
Vaikka olisi erilaisista ongelmista kyse, niin ongelmaa voidaan kuitenkin samalla ilmoituksella lähteä selvittämään.
14-06-2013 11:53
15-06-2013 01:31
Marko- kirjoitti: Ilmoittelin vikailmoituksen käsittelijälle milloin olisit tavoitettavissa.
15-06-2013 02:26
Jotain positiivista: testasin tänään vähän noita vanhimpia toimimattomia tallennuksia ja yllättäen aiemmin päivällä toiseksi vanhin "20.03.2013 Elokuva: The Warrior's Way TV5" lähti toimimaan, muut ei. Nyt sitten yhtäkkiä myös vanhin, ja juuri poistumassa oleva "15.03.2013 Elokuva: Wolf TV5" rupesi pelittämään.
15-06-2013 15:53
16-06-2013 11:31
Hei, liittymäänne koskeva vika liittyy alueelliseen vikaan. Ilmoitamme, kun vika on korjattu.
16-06-2013 21:20
Kirjoitettu
17-06-2013
17:09
Muokattu
29-06-2018
11:31
TeroRe
MUTTA, kirjoitan tästä samasta asiasta jo monennenko kerran, mitä vikaa tuo ilmoitus koskee?! Eikö teillä vieläkään ymmärretä, että asiakkaalla voi olla monta eri vikailmoitusta vetämässä? Miksi näihin viesteihin ei saa tarkempaa tietoa mistä viasta on kysymys? Miksi ei ole esim. avointa tikettijärjestelmää josta asiakas voisi seurata ilmoituksensa etenemistä (+ jättää lisätietoja jos tarpeellista)? Koskeeko tämä ilmoitus ohjelmakirjasto-ongelmaa? Tallennusten toimimattomuutta? Vaiko tallennusten torstaista laajaa häviämistä joka on liitetty "tallennusten toimimattomuus" vikailmoitukseen?
Olisi todella kiva, jos ei mitään parempaa tikettijärjestelmää tule, että edes näihin (yhdensuuntaisiin) tekstiviesteihin kirjoitettaisiin mitä vikailmoitusta ne koskee. Kiitos.
Ei yhtään hullunpi idea. Tekstiviesti infoaminen ei ole toimiva ilmoitus tapa, jos avoimia ilmoituksia on useampia. Harvemmin tällaista kuitenkin tapahtuu, mutta ajoittain kuitenkin. Avoimen tikettijärjestelmän seuraamisen voisi hoitaa esim. Omien sivujen kautta. Tällä hetkellä tämä ei ole kuitenkaan mahdollista meidän omien järjestelmien vuoksi. Järjestelmät ja toimintamallit kuitenkin muuttuvat ja kehittyvät kokoajan.
Esimerkkinä: nykyään avoimelle vikailmoitukselle voi laittaa lisätietoja Omien sivujen kautta.
Palataan sitten alkuperäiseen aiheeseen. Verkkotallenteiden kanssa on tosiaan nyt ongelmia. Asiaa selvitetään meillä edelleen. Pyytäisin kaikilta kärsivällisyyttä asian suhteen. Asian selvittäminen ottaa oman aikansa, mutta se pyritään hoitamaan mahdollisimman nopeasti.