Verkkotallennus ei toimi

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

En pääse tallentamaan Omien sivujen kautta, vaan järjestelmä ilmoittaa, ettei palvelua voi käyttää Soneratunnuksella.Pitäisi kirjaudua uudelleen Omille Sivuille laajakaistatunnuksella tai yhdistää laajakaistatunnus Sonera tunnukseen. Vaan eipä onnistu kumpikaan.

Minulla näkyy Sonera tunnuksella kirjautuessa kaikki omat palveluni, myös sonera viihde, joten en voi enää liittää sitä tunnuksiin. Jos yritän kirjautua uudelleen laajakaistatunnuksella, järjestelmä ilmoittaa, että kirjautuminen epäonnistui.

Olin tänään iltapäivällä yhteydessä puhelintukeen ja asiakaspalvelija päätteli, että kyseessä on tekninen ongelma. Hän lupasi viedä asiaa eteenpäin selvitettäväki ja arveli, että joku ottaisi yhteyttä. Samalla sain uuden salasanan tekstiviestillä. Äsken vaihdoin salasanan mutta ongelma jatkuu edelleen. Kukaan ole myöskään ole ottanut yhteyttä. Olenkohan liian kärsimätön?

Olisi kiva päästä käyttämään verkkotallennusta, koska se oli juurikin syy, miksi päädyin tilaamaan sonera viihteen. Olen paljon työmatkoilla ja olisi mukava saada tallennettua ohjelmia katsottavaksi sitten, kun olen kotosalla töllöttimen ääressä.

Harmittaa, kun ehtisin näitä asioita selvittelemään parhaiten illalla ja viikonloppuna ja silloin ei oikein asiakastuki pelaa. En muutenkaan tykkää keskustella puhelinautomaattien kanssa tai jonottaa linjoilla odottelemassa. Toivottavasti homma selviää, ennekuin kyllästyn koko juttuun.

3 kommenttia

Hei oksam-3n,

Lisäisitkös asiakasnumeron tietoihisi niin voimme tarkistaa asiaa. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Olitko kokeillut yhdistää tunnusta sivuillamme olleen ohjeen mukaisesti?
Hei

Lisäsin asiakasnumeron tietoihini. Olen tosiaan yrittänyt yhdistää tunnukset niinkuin tuossa ekassa viestissäni jo kerroinkin, mutta en vaan onnistu.
Hei oksam-3n,

Oletko kokeillut toimiiko verkkotallennus ja sähköpostin lukeminen vielä tuolla laajakaistan pääkäyttäjätunnuksella? Jos verkkotallennus ja sähköpostin lukeminen sillä onnistuu, on tunnusten yhdistämisessä mahdollisesti tullut joku virhe ja sitä kannattaa kokeilla uudestaan.

Jos kuitenkaan et saa verkkotallennusta toimimaan pääkäyttäjätunnuksellasi tai et pääse lukemaan sähköpostiasi (@pp2.inet.fi osoitteestasi) niin laita vielä viestiä tännepäin niin tehdään salasanan vaihto pääkäyttäjätunnuksellesi.

Jos kuitenkin vielä tunnusten yhdistämisessä on ongelmaa (ja verkkotallennus ei toimi sonera tunnuksilla), suosittelen olemaan yhteydessä vikapalveluun joko soittamalla tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.

Vastaa