Verkkotallennus ei toimi


Terve,

Onko muilla ongelmia verkkotallennuksen kanssa? Itsellä ei näy niin Firefoxilla, IE:llä tai puhelimellakaan (Android) tallennuspalvelussa mitään ohjelmatietoja. Aiemmin on kyllä toiminut.

13 kommenttia

Joka toinen viikko tämä tallennus ei toimi tai osa kanavista puuttuu. Naurettavaa touhua sanon minä. Miten voi olla että kilpailijalla toimii aina kaikki? Sama koskee koko koti-tv viritelmää. Joka toinen viikko saa/saisi jos enää viitsisi tehdä vikailmoituksia. Pojalla ollut elisa viihde ja sitä ennen joku saunavisio, ainoat viat olleet pari kertaa vuodessa tehtävät päivitykset ja huollot!!! Ja tähän emme halua soneran pahoittelut ettei palvelu ole toiminut haluamallasi tavalla-viestejä vaan toimintaa!!
Tämänpäivän (31.12.) ohjelmat näkyvät "tiistai, 3.1.2012" päivässä, jne. Ei voi v olla sonera näin paska! Perusasiat jatkuvasti perseellään. Koti-tv-palvelussa on onnettoman vähän toimintoja verrattuna kilpailijoihin, ja kehitystä ei tunnu tulevan (taas kerran sanon tämän; ei edes tv5:sen logoa ole saatu laitettua miniepg:hen yli puoleen vuoteen!!! 5 min. homma pitäisi olla!!!).. kun kerran ei v saada edes perusasioita ongelmattomiksi. Miten ihan aikuisten oikeasti luulette saavani minusta, tai kenestä tahansa, asiakkaan jatkoksi maksamaan jotain pöyristyttäviä 40,- kuukausimaksuja perusperustelkkarista kun ilmaisjaksoni ens vuonna loppuu?! Älkää unta nähkö.
Sama tääll sivuille pääsen kyllä mutta osa ohjelmista näkyy KAHTEEN KERTAAN niin digiboxin ohjelmaoppaassa kuin omien sivujen ohjelmaoppaassa lisäkis boxin kautta ohjelmaoppaassa osa ohjelmista näkyy mustana eikä voi tallentaa !!! Eikö nyt olisi jo arvoisat SONERAN koti-tv palvelun ylläpitäjät alkaa ruveta tekemään asian hyväksi jotain ? !!!!!!!!!!!! Yrittäkää edes tai lopettakaa koko palvelu !!!
Nyt näkyy oikealla päivällä ohjelmat, mutta osa tosiaan tuplana tyyliin:

17:00 Kun itäblokki murtui...
17:01 Kun itäblokki murtui...

18:01 Anne Frankin päiväkirjat...
18:30 Anne Frankin päiväkirjat...
Ensi sunnuntai 8.1 puuttuu TV2 ja maanantaista eteenpäin lähes kaikki kanavat. Onko mahdotonta ostaa tämä tallennus-ominaisuus joltain joka osaa?
Hei ja pahoittelen vastauksen viivettä.
Ongelmia on selvitetty ja tallennusongelma, joka koski Ylen kanavia on poistunut. Myöskään duplikaatteja ohjelmatiedoista ei löytynyt. Ilmoitattehan mikäli näitä vielä esiintyy? Helpoiten asian saa tutkintaan tekemällä vikailmoituksen Tekniseen Asiakaspalveluumme.

Selvittelen vielä tuota ohjelmaoppaan julkaisuaikataulua ja tiedotan siitä heti, kun lisätietoa aiheesta on.
Ensi maanantain saitte kuntoon, tiistaista eteenpäin puuttuu jälleen Ylen kanavien ohjelmatiedot.
Hei!
Ylen kanaville on saatavilla 7 vuorokauden ohjelmaopas, tästä johtuen ohjelmatietoja ei ole pidemmälle ajalle. Aikataulut vaihtelevat hieman ohjelmayhtiöittäin ja toisilta kanavilta ohjelmaopas on luettavissa pidemmällekin aikajaksolle.
Hilda kirjoitti:
Ylen kanaville on saatavilla 7 vuorokauden ohjelmaopas, tästä johtuen ohjelmatietoja ei ole pidemmälle ajalle. Aikataulut vaihtelevat hieman ohjelmayhtiöittäin ja toisilta kanavilta ohjelmaopas on luettavissa pidemmällekin aikajaksolle.

Anteeksi vain mutta mitä skeidaa tämä nyt taas on?! Miksi sitten esim. Telkku.com (jota käytän aina koska siihen voi luottaa, + siellä voi merkata eri väreillä suosikkiohjelmia, jne.) näyttää esim. 20.01.-päivän (http://www.telkku.com/programtable/show/0/20120120) kaikki ohjelmat joka kanavalta, myös yleltä?! Tosi ihmeellisiä selityksiä täällä foorumilla... niinkuin soneralla itselläänkin... jotenkin soneran asiat ovat aivan persiillään.
Joku taho toimittaa soneralle yleltä vain 7 päivää, koska toinen 7 päivää maksaa euroja sitä tätä. Yksissä tuumin ovat päättäneet ettei makseta, vaan annetaan kuluttajalle mahdollisuus ajastaa vain 7 päivää. Näin saamme maximaalisen hyödyn, että työntekijöiden palkat pystytään turvaamaan.
Hilda kirjoitti:
Hei ja pahoittelen vastauksen viivettä.
Ongelmia on selvitetty ja tallennusongelma, joka koski Ylen kanavia on poistunut. Myöskään duplikaatteja ohjelmatiedoista ei löytynyt. Ilmoitattehan mikäli näitä vielä esiintyy? Helpoiten asian saa tutkintaan tekemällä vikailmoituksen Tekniseen Asiakaspalveluumme.

Selvittelen vielä tuota ohjelmaoppaan julkaisuaikataulua ja tiedotan siitä heti, kun lisätietoa aiheesta on.



Duplikaatteja löytyy edelleen, esim tänään Nelosella:

02:15 Good Wife
02:20 Good Wife

03:05 Älypää
03:20 Älypää

Myös TV5:n ohjelmatiedoista löytyy noita.


Vikailmoitus tehty webbilomakkeella.
ealho kirjoitti:
Duplikaatteja löytyy edelleen, esim tänään Nelosella:

Olen käsittänyt, että nuo tuollaiset myöhäiset duplikaatit on ihan tarkoituksella koska monella kanavalla lähes järjestäen ohjelmistoaikataulu kusee mitä lähemmän keskiyötä mennään. Eli ihan hyödyllisiä (ainakin varmistaa, että saa myöhäisen ohjelman talteen kokonaan -> eli siis kun laittaa molemmat/kaikki ajastukset mitkä tarjolla) nuo tommoset duplikaatit. Näitähän on ollut jo niin kauan kun itse muistan.. eli EI ole mikään "uusi" ongelma.

Joo, tänään oli tullut tekstiviesti, että duplikaatit ovat tiedossa oleva ongelma, joka korjataan alkuvuoden aikana. Mutta aiemmin tässä viestiketjussa todettiin, että duplikaatteja ei ole havaittu. xxx:n mukaan näitä duplikaatteja taas nimenomaan tarvittasiin eli ne eivät edes olisi vika, mutta Sonera on toista mieltä.

Ketähän tässä uskoisi?

Vastaa