Verkon laajennus

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Kotialueellani (Asikkala, Vähä-Äiniö) on sangen heikko langaton palvelu. Onkohan alueelle tulossa nopea (valokaapeli?) yhteys 2011 aikana?

4 kommenttia

Meillä ei ole tietoa kuituverkon tulevista laajennuksista. Sonera.fi - sivuilla on lomake, jolla voi ilmaista kiinnostuksen taloyhtiölle tarjottavasta kuituyhteydestä.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Moicca
Mielestäni taloyhtiötiedustelu ei vastaa kysymykseeni ALUEELLE tulevasta palvelusta eikä vastaa kysymykseeni? Kokeillaanpa toisin; milloin alueelle Asikkala / Vähä-Äiniö tulee tuo vähintään 1 Mt yhteysmahdollisuus?
Valitettavasti meillä ei ole tarkempaa tietoa kuituverkkomme tulevista laajennuksista.

Saatavuussivumme kautta voit kuitenkin tarkistaa liittymiemme tämän hetkisen tarjonnan osoitteeseesi. Sivusto näyttää ajantasaista tietoa eri liittymien saatavuudesta. Jos kuituverkkoa käyttävät liittymät tulevat myöhemmin mahdolliseksi osoitteeseesi, tieto asiasta päivitetään heti myös saatavuussivuillemme.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Outoa, teidän yhtiöllänne on lakisääteinen velvoite ja sitten sinä Sami kerrot, että teillä ei ole edes suunnitelmaa miten tuon aiotte täyttää! Jos tieto on jossain muualla organisaatiossanne, niin minulle asiakaspalvelu tarkoittaa, että se tieto hankitaan. Koska kyseessä on lakisääteinen velvoite, niin se ei edes ole kilpailutekijä, jonka vuoksi se pitäisi pitää salaisena. Vastauksesi siis tarkoittaa (minusta) että minun pitäisi hankkia jokin palvelu, ja pahimmillaan sitoutua siihen pariksi vuodeksi, voidakseni sitten havaita, pahimmillaan seuraavana päivänä, että nyt teillä on tarjolla minulle paremmin sopiva palvelu!

Vastaa