Viasat Crime HD

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Hei,

Viasat Crime HD jakaa kanavapaikan Nature HD:n kanssa. Nature HD näkyy hienosti klo 7-21, mutta kun Crime HD:n ohjelmiston tulisi alkaa klo 21 niin ruudussa näkyy vain suuri "VIASAT CRIME HD"-logo, eikä ohjelmaoppaassa olevia ohjelmia näy. Mistähän on kyse? CRIME SD näkyy kyllä.

5 kommenttia

Olin laittanut pari osaa Crossbones nimisestä sarjasta (Viasat Nature/Crime HD kanava) tallennukseen (Sonera viihde; tallentava digiboksi) ja kun katselin jälkikäteen niin tulee vain kanava logoa eli itse ohjelmaa ei ole näytetty ollenkaan HD kanavalla. Tänään olin paikan päällä kun huomasin taas saman, mutta vilkaisin ei-HD kanavaa niin sieltä sarjaa esitetään (ainakin tänään). Mikä mahtaa olla ideana siinä ettei sarjaa näytetä ollenkaan HD kanavalla vaikka ohjelmatiedoissa näin ilmoitetaan?
Moi maxellmaxell ja legion5000 ,

Yhdistin ketjunne tähän koska ongelma kuulostaisi olevan sama. Laitoin tästä ongelmasta viestiä eteenpäin jotta tutkitaan mistä vika tuolla HD-kanavalla johtuu. Palaan asiaan kun saan asiasta lisätietoja.
Antti- kirjoitti:
Moi maxellmaxell ja legion5000 ,

Yhdistin ketjunne tähän koska ongelma kuulostaisi olevan sama. Laitoin tästä ongelmasta viestiä eteenpäin jotta tutkitaan mistä vika tuolla HD-kanavalla johtuu. Palaan asiaan kun saan asiasta lisätietoja.


Eilen illalla näkyi ohjelmaa myös Crime HD:lta. Kiitoksia nopeasta asian hoidosta.

Vielä kun Viasat järjestäisi tuolle kanavalle suomenkielisen tekstityksen, taisi tulla hollanninkielinen rikossarja puoli yhdentoista jälkeen.
Mihin kanavapakettiin Viasat Crime HD mahtaa kuulua? Näkyykö kaapelissa?

Sonera Mix tuli peruttua, kun laadukkaiden dokkareiden määrä rajoittui ainoastaan MTV Faktaan. Realitytuubaa tulee Discoverystä History Channeliin.... huh heijaa!
Moi opineli,

Viasat Crime-kanava kuuluu Viasat Kulta-pakettiin. Ja kuten legion5000 tuossa ylhäällä mainitsee: Viasat Crime jakaa kanavapaikan Viasat Naturen kanssa.

Eli Crime kanava on auki klo 21:00 - 1:00 välisenä aikana. Lähetystä tulee siis 3h päivässä.

Vastaa