Viasat Film kanavapaketti 2 kk veloituksetta

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Moi onko mahdollista nyt tämän kautta jo peruttaa tämä tilaus, niin että 2kk jälkeen tämä ei ala maksamaan eli puruttaisin tämän Viasat Film kanavapakettin tilauksen kiitos. Tekstiviestiä ei ole vielä tullut, mutta jos mahdollista, niin peruttaisin tilakseni nyt tässä Viasat Film kanavapakettiin. Lisäksi kysyisin, että onko sopimukseni kunnossa, kun sitä muutettiin niin, että 24kk olisi se 29,90e/kk eikä niin että Sonera Viihdepaketti 12 kk 29,90 e/kk ja 12 kk 39,90 eli onko hinta nyt 24kk tosiaan se 29,90e/kk niinkuin sovittiin puhelimessa.

7 kommenttia

Hei lento!

Kanavapakettien irtisanominen ei valitettavasti onnistu tätä kautta. Yhteydenottotavat Asiakaspalveluumme löydät sivuiltamme. Voit myös laittaa meille Facebookin kautta yksityisviestiä.

Kuukausihintasi näyttää olevan ihan oikein eli 24kk ajan 29,90€/kk.

Hauskaa kesänjatkoa!
Heikki- kirjoitti:
Kanavapakettien irtisanominen ei valitettavasti onnistu tätä kautta. Yhteydenottotavat Asiakaspalveluumme löydät sivuiltamme. Voit myös laittaa meille Facebookin kautta yksityisviestiä.

Eli siis todellakin fakta on se, että kolmannen osapuolen tarjoaman palvelun kautta tällaiset toimenpiteet onnistuvat mutta EIVÄT soneran oman foorumin kautta!? Oletteko ihan tosissanne siellä? Ei voi kuin päätä pyöritellä.. olenko ainoa josta tämä asia tuntuu aivan järjettömältä?

Facebook on sikäli parempi väylä monien asioiden hoitamiseen, että siellä voimme kysellä tarvittavia tietoja yksityisviestien kautta. Keskustelupalstalla kaikki viestit ovat julkisia.

Jaa, mitäs tietoja teidän sitten tarvitsee kysellä?! Käyttäjien profiilista löytyy asiakasnumero, jota tekin täällä hyvin usein kyselette kun autatte jossain muissa asioissa. Mitä tietoja te tarvitsette?

Jos ilmoitan täällä, että: haluan irtisanoa kanavapaketin XXX 15.6.2013 alkaen ja teillä on minun asiakasnumero, mitä muuta haluatte kysellä?

And besides, pointtihan oli lähinnä se, että miksi palvelette asiakkaitanne paremmin jonkun kolmannen osapuolen palvelun kautta kuin täällä teidän omalla foorumilla. Foorumilla johon voisi laittaa yksityisviestien mahdollisuus.. jos se kerran on aivan pakollista teille.. ilmeisesti irtisanomista ei sellaisenaan hyväksytä vaan halutaan yrittää myydä jotain muuta samalla.. ainakin sellaisen kuvan saa kun soittelee teidän palvelunumeroon.

Eikö teistä tosiaan tässä ole mitään outoa? Saadakseen asioitaan hoidettua sähköisesti (ripeää, ei puhelimessa jonottamista, jne.) asiakkaidenne pitää olla jonkun toisen palveluntarjoajan "asiakas". Eikö tämä ole todella tyhmää ja outoa?

Mutta ymmärrän kyllä, kaikki kyllä ovat nähneet jo vuosikausia minkälainen yritys iso S on.

Ikävä juttu ettei käytäntömme ole mielestäsi toimiva, tarkoituksemme on kuitenkin palvella asiakkaitamme mahdollisimman hyvin.
Toivottavasti tänne palstallekin saadaan jossain vaiheessa mahdollisuus yksityisviesteihin, mutta koska näin ei vielä ole, pyrimme ohjaamaan asiakkaita tarvittaessa sinne Facebookin puolelle ja hoitamaan sitä kautta ne asiat joita tätä kautta ei ole mahdollista loppuun asti hoitaa. Eli emme tarkoita mitään pahaa, päinvastoin :)

Pitäiskö ottaa foorumille yvt käyttöön? Itse en esim facebookia käytä.
Joo parempi olisi hoitaa tälläinenkin asia netin kautta. Turhaan vaan nytkin meni puhelin laskua, kun joutui soittamaan sinne teille päin. Mutta asia tuli hoidettua.

Vastaa