Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jiiwee
Vakiokalustoa ☆
  • 3 custom-general.kudos
  • 171 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Viasat Kulta ilmaiskatselussa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Posti kiikutti joitain aikoja sitten esitteen, jossa Sonera ja Viasat ystävällisesti tarjoavat otsikon kanavapaketin huhtikuun ajaksi veloituksetta. Lisäksi esitteen tekstissä sanotaan selkokielellä: "Tilaus päättyy automaattisesti 1.5.2013".

Tokihan tuota piti kokeilla, mutta tilausta tehdessä asiakaspalvelija ei enää ollutkaan tuosta päättymisestä aivan 100-varma. Soneran lähettämässä tilausvahvistuksessa lukeekin sanatarkasti: "Viasat Kulta huhtikuun ajan veloituksetta, Sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana hinnaston mukaan, ellei tilausrivillä ole mainittu päättymispäivää., alkaen 1.4.2013." Tilausrivillä??

Eihän tuo irtisanominen nyt kohtuuton vaiva ole, mutta kieltämättä hieman ristiriitaista, jos ensin mainostetaan yhtä ja sitten käytäntö onkin jotain muuta... (ikeämielinen voisi ilmaista asian jopa vahvemminkin), joten kunkas tämän kanssa nyt oikein on?
25 vastausta
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
jiiwee kirjoitti:
ikeämielinen voisi ilmaista

2012 syksy, lainaus:
Lanseeraan soneralle ILMAISEKSI tässä uuden sloganin: Sonera - koska kusetamme


On kyllä taas kerran niin h:tin epäilyttävää toimintaa että että.. onko soneralla joku iänikuinen "negatiivinen karma"-keräys menossa? Jatkuvasti asiakkaiden aliarvioimista, v:lua & suoranaista kusettamista.

Teknisesti tuo tilauksen automaattinen päättyminenhän ei ole mikään iso juttu (ainakin oma smliigakausari on omissa tiedoissani merkitty loppuvaksi toukokuulle jo siitä lähtien kun sen syksyllä tilasin.. ehkä heillä oli talletettu tieto, että olen tarkka (=vaikea) asiakas ja eivät lähteneet kikkailemaan kanssani).. kysehän vain on asiakkaan kusettamisesta ja yrittämisestä saada heistä lisärahaa keinoilla millä hyvänsä.

Teknisesti tilausten tekeminen ja lopettaminen olisi mahdollista suoraan omilta sivuilta asiakkaan napin painalluksilla (esim. Maxivisionilla voi tilata netistä ja palvelut aukeavat heti, sekä niitä voi lopettaa netin kautta).. mutta tätä toki ei sonera halua tehdä. Ensin hämätään asiakaalle palvelu joka jatkuu ilman peruuttamista. Sitten tehdään palvelun lopettaminen vaikeammaksi kuin se voisi olla. Sen jälkeen puhelinpalvelu rampautetaan jotta asiakas mahdollisesti kyllästyisi jonottamaan (ja maksamaan siitä) ja jatkaisikin tilausta (tätä tapahtuu aivan varmasti!). Myyntipalvelun puhelinnumero vastaa nopeasti ja palvelu on mahtavaa (tosin monesti harhaanjohtavaa (omia kokemuksia paljon) joko tietämättömyyden takia tai suorastaan tahallisesti). Kyllä tämä on täysin suunnitelmallista soneran osalta.

Ja millähän perusteella vain osalle asiakkaille tällaista tarjotaan?
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei jiiwee!

Pahoittelut, että asia on esitetty kovin epäselvästi. Maksuton kuukausi Viasat Kullasta päättyy automaattisesti.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
tane60_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,
minulle tuli myös kirjallinen ilmoitus jossa tarjotaan Viasat Kultaa ilmaiseksi toukokuulle. Täytyykö kanava tilata jostain erikseen vai tuleeko se automaattisesti ja loppuuko se takuuvarmasti toukokuun viimeinen päivä???
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei tane60!

Viasat Kulta kokeilu päättyy automaattisesti 31.05. ja minä voin sen sinulle lisätä, jos näin haluat 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
timo1976_
Vakiokalustoa
  • 0 custom-general.kudos
  • 121 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Missäs tuo Viasat Kulta näkyy ilmaiseksi?
Minä en ole ainakaan saanut mitään mainosta/tietoa asiasta, olen tosin Sonera Viihteen asiakas.


edit: soitin myyntipalveluun ja sieltähän sen sai tilatuksi kahdeksi kuukaudeksi ilmaiskatseluun.
tane60_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Niinamari kirjoitti:
Hei tane60!

Viasat Kulta kokeilu päättyy automaattisesti 31.05. ja minä voin sen sinulle lisätä, jos näin haluat 🙂


ok. Hyvä juttu, kiitos!
Villeri_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Minäkin olisin kiinnostunut tästä Viasat Kulta ilmaiskokeilusta. Laittakaa päälle vaan jos tätä kautta onnistuu 🙂
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
tane60: Nyt kun tarkemmin jättämälläsi asiakasnumerolla katselin, niin sinun nimistä ei löydy lainkaan kaapelikorttia. Eli se kyllä tarvitaan, jotta kanavia pääsee lisäilemään.
Voit tilata kaapelikortin verkkosivuiltamme tai soittamalla maksuttomaan numeroon 0800 133133 (ark. 8-20, la 9-16.30). Myyntipalvelusta voit pyytää kytkemään Viasat Kulta tarjouksen sinulle samalla, kun tilaat kortin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Nible
Vakiokalustoa ☆☆
  • 8 custom-general.kudos
  • 326 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tännekin voi laittaa viasatin päälle, jos se näin onnistuu ja ei kerta mitään maksa ja häviävät sitten automaattisesti.