Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jiiwee
Vakiokalustoa ☆
  • 3 custom-general.kudos
  • 171 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Viasat Kulta ilmaiskatselussa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Posti kiikutti joitain aikoja sitten esitteen, jossa Sonera ja Viasat ystävällisesti tarjoavat otsikon kanavapaketin huhtikuun ajaksi veloituksetta. Lisäksi esitteen tekstissä sanotaan selkokielellä: "Tilaus päättyy automaattisesti 1.5.2013".

Tokihan tuota piti kokeilla, mutta tilausta tehdessä asiakaspalvelija ei enää ollutkaan tuosta päättymisestä aivan 100-varma. Soneran lähettämässä tilausvahvistuksessa lukeekin sanatarkasti: "Viasat Kulta huhtikuun ajan veloituksetta, Sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana hinnaston mukaan, ellei tilausrivillä ole mainittu päättymispäivää., alkaen 1.4.2013." Tilausrivillä??

Eihän tuo irtisanominen nyt kohtuuton vaiva ole, mutta kieltämättä hieman ristiriitaista, jos ensin mainostetaan yhtä ja sitten käytäntö onkin jotain muuta... (ikeämielinen voisi ilmaista asian jopa vahvemminkin), joten kunkas tämän kanssa nyt oikein on?
25 vastausta
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
timo1976 kirjoitti:
Missäs tuo Viasat Kulta näkyy ilmaiseksi?
Minä en ole ainakaan saanut mitään mainosta/tietoa asiasta, olen tosin Sonera Viihteen asiakas.

edit: soitin myyntipalveluun ja sieltähän sen sai tilatuksi kahdeksi kuukaudeksi ilmaiskatseluun.

Mikähän sulle on oikein myyty koska tämä kuukauden tarjous on vain kaapeliliittymiin? Ettet vaan ole ottanut 6kk tarjouspakettia missä epäilyttävästi* ekat 2 kk on ilmoitettu ilmaiseksi?

*SONERA: tällä sivulla: http://www.sonera.fi/tv+ja+viihde/tv+pa ... asat+kulta on tarjous:
Viasat Kulta nyt 29,95 €/kk

Tilaa Viasat Kulta ja nauti valtavasta kanavatarjonnasta 2 kuukautta hintaan 0 €. Elokuvia, lastenohjelmia, urheilua, ajankohtaisohjelmia, dokumentteja...

Tarjous: 29,95 €/kk, 6 kk sop.
Normaalihinta: 39,95 €/kk
Sopimuskauden (6 kk) kokonaishinta*: 179,70 €


Tarjousehdoissa ei ole mitään mainintaa "2 kuukautta hintaan 0 €"-asiasta. Ja tuo kokonaishintakin on maksu jokaiselta kuukaudelta (6 * 29,95 = 179,70). Eli mitä ihmettä tuo "2 kuukautta hintaan 0 €" teksti tuolla oikein tekee?
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sinulle on tilattu juuri se, mitä sinun kanssa olikin sovittu.

Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Siis täh? Minkä takia joku saa 2kk ilmaiskatseluun jotain ja muut ei? Ja tuo 1kk(!!) tarjoushan ei ollut edes Viihde-asiakkaille. En ummarra. Onneksi olkoon timo1976, ilmeisesti olet kova neuvottelemaan. 🙂

Laitetaans tähän vähän palautetta teidän myynnistä yleensä, sopii tähän ihmettelyaiheeseen; kuten kirjoitin toisessa topikissa, tilasin MTV3 Total-paketin kuukaudeksi ja se mikä taas jäi mieleen oli se, että myyntihenkilö taas yritti tarjota mahdollisimman kalleinta pakettia, eli puhui aluksi kk-paketeista, ennen kuin jo sanoin, että kiinnosti vain se "toistaiseksi voimassa" oleva tarjous joka netissäkin oli. Nyt tässä kun kirjoittelin näitä vastauksia tänne foorumille tuli mieleen aiempi syksyinen tapaus* ja se, että olisiko myyjä nytkään tarjonnut parempaa diiliä, eli "toistaiseksi voimassa" olevaa tarjousta jos en olisi osannut sitä kysyä.

* Syksyllä tilasin sm-liiga kausarin ja tilausta tehdessä tein vähän testiä teidän myyjälle tästä. Esitin, että haluasin nähdä sm-lätkää tällä kaudella ja mitä te voisitte tarjota. Tämä teidän myyjä tarjosi AINOASTAAN 12kk urhototal-pakettia!! Kun kysyin, että mikäs tämä "kausari" sitten on, niin myyjänne selitteli vaikeasti tyyliin "niin joo meillähän tosiaan tällainenkin on olemassa", eli oli hyvin tietoinen tuosta mutta silti yritti myydä vain kalliimpaa pakettia pidemmäksi ajaksi. Eipä ollut ensimmäinen kerta kun sai tuntea teidän asiakkaana että kusetetaan.. valitettavasti. Sitten ihmetellään (vai ihmetelläänkö?), että miksi firmanne maine on niin *piip*.
timo1976_
Vakiokalustoa
  • 0 custom-general.kudos
  • 121 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
 
teidän myynnistä yleensä, sopii tähän ihmettelyaiheeseen; kuten kirjoitin toisessa topikissa, tilasin MTV3 Total-paketin kuukaudeksi ja se mikä taas jäi mieleen oli se, että myyntihenkilö taas yritti tarjota mahdollisimman kalleinta pakettia, eli puhui aluksi kk-paketeista, ennen kuin jo sanoin, että kiinnosti vain se "toistaiseksi voimassa" oleva tarjous joka netissäkin oli. Nyt tässä kun kirjoittelin näitä vastauksia tänne foorumille tuli mieleen aiempi syksyinen tapaus* ja se, että olisiko myyjä nytkään tarjonnut parempaa diiliä, eli "toistaiseksi voimassa" olevaa tarjousta jos en olisi osannut sitä kysyä.



Minulle myynnissä vastasi henkilö joka tosiaan tuntui olevan siellä minua varten, innokkaasti katsoi mitä muuta on tarjolla tuon viasat kullan lisäksi, ei ollut muuta ilmaista tällä kertaa.
Ja sitten vielä kun halusin MM-kisojen ajaksi tuon MTV3 Total paketin niin yhteistuumissa myyjän kanssa laskettiin päivää jolloin tuo kannattaa tilata, tuli todellakin hyvä fiilis tuosta soitosta. Myyjä oli siis ehdottomasti minun asialla siellä eikä yrittänytkään väkisin myydä jotain 6kk pakettia.

Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kiva kuulla, että joku myyjä sentään omaa etiikkaa ja moraalia. Edelleen kuitenkin ihmettelen miten myyjäsi löysi jonkun 2kk ilmaistarjouksen viihteeseen kun kerran minun myyjä ei löytänyt kuin 1kk kaapelitarjouksen. Todella outoa. Mitenköhän se homma siellä soneran myynnissä oikein toimii?!
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sinänsä asiassa ei ole mitään outoa. Tarjouksia tulee ja menee ja ne tosiaan vaihtelevat. Se on ihan normaali käytäntö, uskoakseni myös muissa firmoissa. Ja onneksi muiden asiakkaiden saamat tarjoukset eivät ole toisilta pois 🙂

Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Niinamari, timo1976 :n viesti "17 Huhti 2013, 18:04" jossa hän kertoo viestin muokkauksen jälkeen:
edit: soitin myyntipalveluun ja sieltähän sen sai tilatuksi kahdeksi kuukaudeksi ilmaiskatseluun.

Luin tuon viestin, ja editin joka siis on lähetetty 18:04:n jälkeen, n. klo. 18:45 ja puhelimen mukaan olen soittanut soneran myyntiin klo: 18:52. Tässä vaiheessa myynnistä todetaan, että 1kk tarjous kaapeliasiakkaille, ei mitään tarjouksia viihdeasiakkaille.

Tarjouksia tulee ja menee ja ne tosiaan vaihtelevat alle tunnin sisällä? Klo. 18:00 jälkeen illalla? Aika ihmeellistä settiä yrität laittaa tuleen.
SMH_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi!
Meille tuli myös tuo tarjous.. Saako sen ihan tätä kautta päälle ja varmasti myös häviää automaattisesti, ettei tarvitse soitella joka paikkaan? 🙂
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
SMH: Homma ok ja tilaus päättyy automaattisesti 31.05.13.
Aurinkoista kevättä sinulle!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
FIN68_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 13 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Olisikos minunkin mahdollista saada tuo Viasat Kulta koekatseluun siten että päättyisi automaattisesti?
Tämän osion uusimmat keskustelut