Viasat Kulta kokeilupaketin irtisanominen 3.5.2014 19:15

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei!

Irtisanon puhelinmyyntinä minulle kokeiluun tarjotun Viasat Kulta -paketin nyt 3.5.2014 19:15 ennen paketin maksullisen kauden alkamista. Puhelimessa sanottiin että peruminen onnistuu Oma Sonera sivujen kautta. Puhelusta annetuista tiedoista huolimatta Oma Sonerassa kuitenkin näkyy vain kanavapaketin tiedot, sekä "Sopimuksen tiedot: Sopimus on voimassa toistaiseksi" eikä mitään painiketta jolla tilauksen voisi peruuttaa.

Asiakaspalvelunne on kiinni maksullisen kauden alkamiseen (maanantai) asti, joten jätän viestin tämän keskustelupalstan kautta. Lisäksi mainitsen asian yksityisviestillä Facebookissa. Toivottavasti asia hoituu näin.

5 kommenttia

Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun puhelimella ja asia on hoidettu, ja asiakaspalvelija sanoi ettei tästä koidu minulle kustannuksia.
Hei ikajaste!

Hyvä jos asia on hoidettu. Kiitos ilmoituksesta.
Haluaisin perua viasat kulta kokeilupaketin, miten se onnistuu..ei onnistu omilla sivuilla ja asiakaspalvelussa sekään asia ei onnistunut. sopimus on voimassa toistaiseksi, niin lukee omilla sivuilla..
Hei jube123,

Vilkaisin pakettiasi ja siinä todellakin on 12kk määräaikainen sopimus vielä voimassa (sopimus tehty 27.2.2014) joten kokeilupaketista tässä ei nyt ole kyllä kyse. Syytä siihen miksi omilla sivuilla pakettisi sopimus näkyy "toistaiseksi voimassaolevana" en osaa sanoa mutta laitoin asiasta selvityspyynnön eteenpäin!
Okei. Niin minulle asiakaspalvelussa sanottiin. Olin ollut siinä uskossa, että tästä tulee edes ilmoitus minulle, kun ilmainen jakso loppuu. Olisin perunut kanavapaketin heti, jos olisin tiennyt. Tässä suhteessa soneralla on opittavaa, koska en ole ainut, joka on jäänyt niin sanotun piilomarkkinoinnin ja huonon sopimusinfon kohteeksi. Tässä tuli tai on tullut mieleen, että asikkaita pakotetaan ostamaan ja sitoutumaan vuodeksi, vaikka siihen ei ollut edes halukkuutta. Nyt vaan tästä omasta hölmöydestä saa maksaa soneralle ihan turhaan, en ole edes vielä kerennyt katsomaan yhtään elokuvaa tai urheilua tänä aikana. En ole tyytyväinen muutenkaan siihen, että omilla sivuilla tätä asiaa ei voida edes muuttaa. Se, miten puhelin tai tekstarimyynnissä asiat ilmoitetaan pitää olla paljon selkeempiä, koska nyt tämä haiskahtaa ja pahasti rahan ahneelta firmalta, joka ei huomioi asiakkaitaan. Seuraavan kerran harkitsen tarkkaan soneran palveluja ja mitä tarjotaan.

Vastaa