Viasat Sport ja Nelonen Pro

  • 11 December 2014
  • 9 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

ostin Viasat Sport -kanavapaketin kaapeliin kesäkuun lopussa. Silloin Soneran ja Nelonen Pron sivuilla sanottiin, että jalkapallon osalta näytetään Englannin kotimatsit, FA Cupia, Saksan Cupia, Ranskan liigaa jne. Tällä hetkellä Soneran sivuilla sanotaan, että Nelonen Pro näyttää "Ranskan liigaa ja Englannin maajoukkueen kotiottelut". Nelonen Pron sivuilla kuitenkin sanotaan, että "Nelonen Pron jalkapallotarjonta pitää sisällään kovatasoisen Eurooppa-liigan ja arvostetun Saksan Cupin". Ensimmäinen Englannin kotimatsi on 11.9. ja sitä ei, ainakaan ohjelmaoppaan mukaan, näytetä.

Mitä jalkapalloa Nelonen Pro siis aikoo tällä kaudella näyttää? Ristiriitaiset tiedot Soneran ja Nelonen Pron sivuilla johtavat asiakasta harhaan ja ovat mielestäni riittävä peruste kaupan purkuun. Itse aion näin toimia, jos sieltä ei näy FA Cup ja Englannin kotimatsit.

Olen lähettänyt kaksi kertaa palautetta Nelonen Prolle ja kysynyt tätä samaa asiaa...mutta kukaan ei vastaa mitään.

9 kommenttia

Ei näköjään vastata täälläkään...
Hei LauriE,
Kysymyksesi on huomioitu, laitoin itse kyselyä eteenpäin jo perjantaina. Tohkeissani en kuitenkaan kuitannut sinulle tänne, että asia on selvityksessä. Anteeksi!
Kun saan itse vastauksen tähän, ilmoitan siitä sinulle välittömästi!
Hyvä juttu, kiitos!
Moi LauriE,
Viasatilta saatiin vastaus tuohon FA Cup asiaan, Viasat Sport näyttää Englannin FA Cupin ottelut kauden kaikilta kierroksilta. Jotta homma ei menisi liian helpoksi, jäi vielä epäselväksi tuo kysymys Englannin kotimatseista. Sen osalta en ole varmistusta vielä saanut, toivon että asia selviäisi tämän päivän aikana!
Moi taas LauriE,
Heittäydyin näköjään turhan optimistiseksi aiemmin tänään, kun odottelin vastausta Englannin kotiotteluista jo tälle päivälle. Varmaa tietoa ei ole minulle asiasta tullut, joten ikävä kyllä menisi nyt tuonne ensi viikon puolelle. Palaan asiaan heti, kun minulla on faktatietoa tästä.
Englannin ensimmäinen kotiottelu MM-karsinnoissa on huomenna tiistaina 11.9. Viasat Sportilta näyttää karsintaottelu Kypros-Islanti ja Nelonen Pro 1 näyttää Suomen harjoitusmatsin Tsekkiä vastaan. Englannin pelistä ei ole mitään mainintaa...
Hei LauriE!

Valitettavasti Englannin maajoukkuepelejä ei näillä kanavilla nähdä. Nelonen Pro tulee esittämään satunnaisia maaotteluja, kuten tänään Tshekki-Suomi. Pahoittelen aiempia ristiriitaisia tietoja.
Mitä iloa on Viasat Sport kanavasta, kun suurimman osan ajasta se on pimeänä. Tänäänkin mm-karsinta Kypros-Islanti, mutta ei näy mitään. Luulisi, että kun ohjelmatiedoissakin on, niin ottelu näkyisi myös Suomessa. Paljon on pettymyksiä tämän kanavan suhteen tullut, toki vain osa pakettia. Ja eihän tämä suoranaisesti Soneran vika ole, mutta sopii tähän osioon tiedoksi.
Mia kirjoitti:
Moi LauriE,
Viasatilta saatiin vastaus tuohon FA Cup asiaan, Viasat Sport näyttää Englannin FA Cupin ottelut kauden kaikilta kierroksilta. Jotta homma ei menisi liian helpoksi, jäi vielä epäselväksi tuo kysymys Englannin kotimatseista. Sen osalta en ole varmistusta vielä saanut, toivon että asia selviäisi tämän päivän aikana!


Viasat Sportilta ei ole tullut yhtä ainutta FA Cupin ottelua. Nyt lauantaina 5.1. pelataan kolmatta kierrosta, mutta Viasat ei sitä näytä.

Kuka tässä nyt levittää väärää tietoa?

Vastaa