Viasat kulta-paketti ilmaiseksi huhtikuussa?

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei!

Nyt on Soneralla syytä selittää mistä johtuu sellainen asia että yritetään laskuttaa ilmaiseksi mainostetusta asiasta ja kun asiaa on jo kaksi kertaa käyty paikallisessa Sonera pisteessä korjauttamassa. Nyt tuli sitten maksukehoitus jota en edelleenkään aio maksaa.

Kyseessä on Huhtikuussa kotiin saapuneesta tarjouslehtisestä jossa on teksti:

Sonera tarjoaa 18.03.-7.4 2013 uusille asiakkaille Viasat Kulta-kanavapaketin huhtikuun ajan veloituksetta (norm, 39,95 E/kk) Soneran Kaapeli-TV verkossa. Tilaus päättyy automaattisesti 1.5.2013.
Kaapeliverkon alueella kanavapaketin katsomiseen tarvitset kaapelikortin.
Sonera tarjoaa 18.3.-7.4.2013 uusille kaapelikorttiasiakkaille huhtikuun ajan kaapelikortin veloituksetta (norm. 2.52 E/kk) sekä toimitusmaksun veloituksetta (norm. 12 E). Kaapelikortin tilaus päättyy automaattisesti 1.5.2013. Tarvitset digiboksin tai kaapelikortinlukijan vastaanottimeesi....


Sonera lähetti laskun jossa kaapelikortista yritettiin veloittaa 15.69 E ajalta 25.3.2013-30.9.2013.Kortin olin palauttanut täsmälleen silloin kun se pitikin eli 1.5.2013 takaisin Sonerapisteeseen.

Marssin paikalliseen Sonerapisteeseen jossa asia piti tulla hoidetuksi. Siellä sanottiinkin että ei maksa mitään. Onneksi säästin laskun jossa myyjä vielä laittoi allekirjoituksen että olen asian tarkistuttanut!

Eipä mennyt kovinkaan pitkään niin saapui uudestaan sama lasku ja taas peritään. Nyt sitten maksuaika HETI!

Ei kun takaisin Sonerapisteeseen. Toinen myyjä ja hän sanoi että laskutukseen laitettu viestiä että ei veloiteta!

Tänään 13.6. saapui maksukehoitus 5 E ja eräpäivä 24.6.2013 ???

Nyt haluaisin tietää että onko Soneralla mitään hyvää selitystä tällaiseen toimintaan kun alkaa tuntua että jotain korvausta olisi saatava jos ei koko summaa kerran ja ILMAISEKSI MAINOSTETUSTA ASIASTA!!!

Hei Haloo, onko ketään kotona???

Jokohan tämän saisi pikkuhiljaa hoidettua? Minulla ei ole ollut koskaan näitä maksukanavia aikaisemmin eikä tule tätä menoa olemaankaan mutta olen ollut Soneran puhelin asiakkaana jo -90 luvulta asti joten uskon että saatte tämän asian hoidettua!!!

Onko kellään muulla tapahtunut samaa?

1 kommentti

Moi Keide,
Nyt on kyllä informaation kulussa ollut enemmän kuin vikaa!
Jostain syystä kortin palautuksesta ei löytynyt mitään merkintää, ei myöskään laskutusasiasta.
Kortti mitätöitiin nyt tälle päivälle ja lasku on kokonaisuudessaan hyvitetty.
Pahoittelen tätä hämminkiä! Kaikesta huolimatta oikein mukavaa kesää sinulle!

Vastaa