Viesti jumittaa sähköpostin (oli 'Missä vika')

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Tässä minun sähköpostissa (pääkäyttäjä xxxx.xxxx@pp.inet.fi) on jokin häiriö. Tuolle pääkäyttäjälle tuli Ruotsista minun veljelta jokin "kiertokirje" joka ei täällä
ole auennut eikä sitä saa poistettua. Jos yrittää niin kone menee aina jumiin. Sitten aina kun vaihdan omaan sähköpostiin ja kun kone ehdottaa jotakin järjestämistä.
Jos peruutan kaikki menee ok mutta jos annan luvan "järjestää uudelleen" niin kone menee jumiin. En ole tänä vuonna juurikaan käyttänyt koko sähköpostia kun
ei tiedä onko tässä joku vika vai peräti viirus.
Olenko väärässä kun ajattelin että tämmöset voidaan Teiltä korjata koska maksamme kuitenkin joka kuukausi tästä sitä maksua aika tavalla.

Jos Teillä on kysyttävää voitte myös soittaa puh. 045-xxxx.

Terveisin Tuula Siekkinen

1 kommentti

Viestisi perusteella vaikuttaa siltä, että tietokoneella oleva sähköpostiohjelma ei toimi oikein. Ilmeisesti sähköpostiohjelma menee jumiin ja samalla jumittaa tietokoneen käyttöjärjestelmän.

Jos kyse on tästä, ei asiaan pystytä Soneran puolelta vaikuttamaan mitenkään. Ongelma pitäisi korjata kyseisen tietokoneen ääressä. Ellei ole ketään tuttua joka voisi asiassa auttaa, on yksi mahdollisuus maksullinen Helpson-puhelintuki.

Jos sähköpostiohjelma ei toimi kunnolla - ja vaikka toimisikin - voi Soneran sähköpostia käyttää myös internet-selaimella osoitteessa https://webmail.inet.fi. Webbimailissa toimivat kaikki yleisimmät sähköpostin toiminnot. Webmail on suora käyttöliittymä sähköpostilaatikkoosi mail.inet.fi - palvelimella. Se näyttää palvelimella olevat viestit, mutta ei niitä jotka sähköpostiohjelma (esimerkiksi Outlook Express tai Windows mail) on jo hakenut omalle tietokoneellesi. Webbimaili on käytettävissä miltä tahansa tietokoneelta, jossa on internet-yhteys ja selain (Internet Explorer tai Mozilla Firefox).

Vastaa