Viestit tuplana (oli 'Sähköpostien runsaus')

  • 11 December 2014
  • 8 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Mistä johtuu. Että saan sähköpostini aina tuplasti? Miten saan sähköpostini toimimaan normaalisti?

8 kommenttia

Jospa Sonera lähettää kaupan päälle myös varmuuskopion.


Hih.
joka kirjoitti:
Mistä johtuu. Että saan sähköpostini aina tuplasti? Miten saan sähköpostini toimimaan normaalisti?


Jos sähköpostiosoitteesta on edelleenlähetys samaan osoitteeseen, tulee jokainen viesti kahdesti.

Asetuksen voit tarkistaa ja tarvittaessa poistaa seuraavalla tavalla:

- Kirjaudu kyseisen sähköpostiosoitteen tunnuksilla Omille sivuille
- Avaa Liittymänhallinta
- Valitse Sähköpostilaatikot
- Valitse sähköpostiosoitteen perässä oleva linkki Asetukset
- Valitse tekstin Sähköpostin edelleenlähetys perässä oleva linkki Asetukset
- Tee tarvittavat muutokset > Paina Aseta > vahvista muutos
Kiitos tiedoista. Mistä nyt johtuu. Kun Sonera ilmoittaa: Kun menin liittymänhallintaan. Että tilaus on kesken. En voi tehdä ks. muutoksia . Viestit tuplana suhteen. On ollut jo monta päivää.
Liittymän hallinnassa näkyvä teksti "tilaus kesken" viittaisi, että laajakaistaliittymälläsi on jokin muutos menossa. Jos käyt lisäämässä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksesi alle, voin katsoa tarkemmin, mikä muutos on kyseessä. Ilmoita tähän ketjuun, kun olet asiakasnumerosi lisännyt.
Asiakasnumero lisätään palstan käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero).
Anni kirjoitti:
Liittymän hallinnassa näkyvä teksti "tilaus kesken" viittaisi, että laajakaistaliittymälläsi on jokin muutos menossa. Jos käyt lisäämässä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksesi alle, voin katsoa tarkemmin, mikä muutos on kyseessä. Ilmoita tähän ketjuun, kun olet asiakasnumerosi lisännyt.


Hei olen nyt lisännyt asiakasnumeron ks. kenttään.
Voitko nyt katsoa. Mikä muutos on kyseessä. tv joka
joka kirjoitti:
Hei olen nyt lisännyt asiakasnumeron ks. kenttään.
Voitko nyt katsoa. Mikä muutos on kyseessä.


Liittymässäsi on joku tilaus jumissa ja se mahdollisesti estää tekemästä muutoksia Omilla sivuilla. Ilmoitan kun kun asia on hoidettu ja Omien sivujen Liittymänhallinta on jälleen käytettävissä laajakaistaliittymäsi käyttäjätunnuksella.
joka: Liittymänhallinnan pitäisi nyt toimia käyttäjätunnuksellasi. Sähköpostiosoitteessa oli viestin edelleenohjaus osoitteeseen itseensä, mutta se ei ole enää käytössä. Viestit eivät tule enää kahteen kertaan.

Vastaa