Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Markox_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Viihde ei toimi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ei näy mitään, kaikki laitteet käynnistetty uudelleen, ei auta. Internet toimii, mutta TV ei.
Vika huomattu tänä aamuna, eilen illalla kaikki toimi.

Tulee viesti: Could not download system software

Thomson modeemissa viesti:
IPTV
Connection Information
Link Status: Contacting DHCP server...

Mikä vikana?

-marko-
4 vastausta
Markox_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Nyt yhteydet toimii,
Jalmar1_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 219 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Markox!

Hieno juttu että sait yhteydet pelittämään, antoisia hetkiä Viihteen parissa. 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
T1no_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Uutta aihetta en viitsi luoda ja otsikkokin pitää aiheen täysin sisällään.
Elikkä itsellä on nyt ollut varmaankin jo vähän yli kuukauden tuo sonera viihde, mutta kertaakaan en ole sillä vielä ohjelmaa päässyt katsomaan.
Ongelman syy on todella epäselvä ja syitä on koitettu poistaa mahdollisuuksien mukaan pois.
Eli tv toimii kilpailijan viihde boksilla täysin, mutta tämä soneran boksi käynnistyy kyllä mutta, joko jumittuu ja käynnistyy uudelleen toistuvasti tai kuva häviää ja ääni kuuluu.
Heti kone menee juntturaan jos uskaltaa painaa menu nappia ja koittaa päästä viihde valikkoon.
Sama tapahtuu riippumatta onko boksi kytketty scart vai hdmi:n kautta.
Yhteysnopeus on se alempi 10M valokuitukohde, voiko nopeus olla liian alhainen?
Mutta tällainen paketti minulle myytiin joten oletan, että kaistanleveys riittää?
Resetoinnit,boottaukset ja tehdasasetuksen palautukset on tehty.
Nettitoimii antaa nopeudeksi sen mitä luvataankin.
Hdmi:ssä on kyllä television puolesta jotain häikkää ollut ps3:n yhteydessä, mutta siltikin sama tv, mutta kilpailijan boksi toimi täysin tuossa televisiossa ja niinkuin kerroin on kokeiltu molempia liitäntöjä.
Voisiko olla mitään ajatusta missä mättää, netti,televisio,digiboksi?
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei T1no,

Suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin selvitellään ongelmaa tarkemmin.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut