Ohjelmat pätkäisevät lähes heti alkuunsa jokaisen katselukerran yhteydessä. Vuokrattu elokuva ei alkanut pyöriä lainkaan. Laitteet on oikein kytketty ( reitittimen alkuperäisellä kaapelilla puhelinpistokkeeseen - reitittimen ja digiboxin välillä 15m kaapeli ja digiboxi hdmi kaapelin kanssa telkkariin )
Digiboxin uudelleen käynnistäminen ei ole auttanut. TV:seen tulee teksti Ei signaalia!
Reititin vaihdettiin viallisena jonka jälkeen netti alkoi toimia. Onkohan Digiboxi myös rikki?
A
Hei Annette,
Suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin ongelmaa voidaan selvitellä tarkemmin.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin ongelmaa voidaan selvitellä tarkemmin.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
A
Kiitos Marko
Olen vikapalveluun yhteydessä.
t Annette
Olen vikapalveluun yhteydessä.
t Annette
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.