Viihde ei toiminut kertaakaan kunnolla vielä

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Ohjelmat pätkäisevät lähes heti alkuunsa jokaisen katselukerran yhteydessä. Vuokrattu elokuva ei alkanut pyöriä lainkaan. Laitteet on oikein kytketty ( reitittimen alkuperäisellä kaapelilla puhelinpistokkeeseen - reitittimen ja digiboxin välillä 15m kaapeli ja digiboxi hdmi kaapelin kanssa telkkariin )
Digiboxin uudelleen käynnistäminen ei ole auttanut. TV:seen tulee teksti Ei signaalia!

Reititin vaihdettiin viallisena jonka jälkeen netti alkoi toimia. Onkohan Digiboxi myös rikki?

2 kommenttia

Hei Annette,

Suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin ongelmaa voidaan selvitellä tarkemmin.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Kiitos Marko

Olen vikapalveluun yhteydessä.

t Annette

Vastaa