Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
miquel92_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Viihde paketin Käyttäjätunnus ja salasana uupuvat?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ukko tilas teiltä viihde paketin mutta kuten otsikossa lukee niin Käyttäjätunnus ja -salasana uupuvat, lukuisten soitto yritysten myötä ajattelin laittaa tänne viestiä.
17 vastausta
Teuza_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
kuvan mukainen näkymä on kyllä mutta en niillä tunnuksilla muualle pääse kuin tuonne mutta se tässä olekkaan se suurin murhe... vaan se salasana et saa taas telkkariin kuvan kuten yllä mainitsin.
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi Teuza! Laitoin normaalin Sonera Viihteen tunnukset asiakastiedoistasi löytyvään numeroon tekstiviestillä. Tulihan viesti perille?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Teuza_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Päivää juuh nytten tuli toimivat tunnukset kiitokset niistä pääsee perhe taas katsomaan ohjelmia
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hieno homma, mukavat kesän jatkot sinne 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
jakke123_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi! Tilasin uuden salasanan, jotta pääsisin katsomaan taas tv:tä, 2h olen tässä odotellut, kuinkahan pitkään pitää vielä odottaa? Olen yrittänyt tehdä tämän toistamiseen, mutta siitä ei näy olevan hyötyä.
olkitu
Kunniajäsen
  • 744 custom-general.kudos
  • 4527 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
jakke123 kirjoitti:
Moi! Tilasin uuden salasanan, jotta pääsisin katsomaan taas tv:tä, 2h olen tässä odotellut, kuinkahan pitkään pitää vielä odottaa? Olen yrittänyt tehdä tämän toistamiseen, mutta siitä ei näy olevan hyötyä.


Olethan katsonut että omilta sivuilla on asiakastietosi oikein.

Katsothan roskapostikansion?
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
jakke123_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Salasanahan tulee tekstiviestillä. Eihän sille ole mitään roskapostin lajittelua. Asiakastiedossa ei pitäisi olla mitään väärin.
jakke123_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Nyt toimi, olisiko ollut tilapäistä häikkää.
Tämän osion uusimmat keskustelut