Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
miquel92_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Viihde paketin Käyttäjätunnus ja salasana uupuvat?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ukko tilas teiltä viihde paketin mutta kuten otsikossa lukee niin Käyttäjätunnus ja -salasana uupuvat, lukuisten soitto yritysten myötä ajattelin laittaa tänne viestiä.
17 vastausta
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei miquel92!

Mikäli Viihteen käyttäjätunnus uupuu, saat sen tarkistettua Omien Sivujen kautta osoitteessa http://www.sonera.fi/omatsivut?someid=some4371 . Kirjaudu sisään Sonera Tunnuksella, eli verkkopankkitunnuksilla luomallasi käyttäjätunnuksella ja salasanalla niin pääset sisään sivustolle. Sieltä näet käyttäjätunnuksen ja mikäli salasanakin on kadoksissa, saat sen tuolta samaiselta sivustolta tilattua uudelleen.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
miquel92_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Okei kiitoksia.

Seuraavaksi haluaisin tietää mitenkä kaukosäätimellä voin kirjoittaa kirjaimia salasana sarakkeeseen? 2010 takainen "artikkeli" löyty mutta ei taida enää päteä..
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei miquel92,

Viihteen käyttäjätunnuksessa ja salasanassa ei ole kirjaimia, ainoastaan numeroita.

Viihteen käyttäjätunnus on muotoa 0000012345 ja salasana muototoa 8907654321. Molemmat ovat 10 merkkiä pitkiä.

Mikäli ette ole tunnuksia vielä muuta kautta saaneet, niin laitatko asiakasnumeron tietoihin, niin voidaan lähetellä tunnukset liittymän tiedoissa olevaan yhteysnumeroon.

Asiakasnumeron lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asikasnumero.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Teuza_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Heips..
Minulla on tunnukset ja salasanat ollut pitkään käytössä mutta tänään kun koitettiin tota viihdetta mobiiliin saada käyttööön meni sit koko paketti jumiin ja vaatii tunnuksii mutta sitten olekkaan oikeet jostain syystä enään. No koitettiin tilata uusi salasana ja väitti että vaihdettu mutta koskaan tullut perille tehtiin se varmaan kolme kertaa mutta kertaakaan ei puhelimeen tullut uutta salasanaa että pääsis telkkarista taas ohjelmia kattomaan ja tallenteita voisikos joku auttaa että päääsis perhe taas rauhoittumaan kun telkkari toimii 😄
olkitu
Kunniajäsen
  • 744 custom-general.kudos
  • 4527 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Teuza kirjoitti:
Heips..
Minulla on tunnukset ja salasanat ollut pitkään käytössä mutta tänään kun koitettiin tota viihdetta mobiiliin saada käyttööön meni sit koko paketti jumiin ja vaatii tunnuksii mutta sitten olekkaan oikeet jostain syystä enään. No koitettiin tilata uusi salasana ja väitti että vaihdettu mutta koskaan tullut perille tehtiin se varmaan kolme kertaa mutta kertaakaan ei puhelimeen tullut uutta salasanaa että pääsis telkkarista taas ohjelmia kattomaan ja tallenteita voisikos joku auttaa että päääsis perhe taas rauhoittumaan kun telkkari toimii 😄


Sonera Viihde netissä ja mobiilissa palveluun tulee eri käyttäjätunnukset. Sinun tulee tilata Sonera Viihde netissä ja mobiilissa palvelu Sonera tunnuksilla, jotka pitää luoda verkkopankki tunnuksella. Laajakaistatunnus, jonka sait tilatessasi Sonera Viihteen ei voi tilata Sonera Viihde netissä ja mobiilissa palvelua. Sonera Viihde netissä ja mobiilissa palveluun saat peruspaketin tai peruspaketin tallennuksella ilmaiseksi yhdelle käyttäjätunnukselle.

Jos salasana ei tullut perille, käythän tarkistamassa Omilta sivuilta yhteystietosi.


Lisätietoa Sonera Viihde netissä ja mobiilista http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/tv+ja+viihde/sonera+viihde+netissa+ja+mobiilissa

Näin teet Sonera tunnuksen ja yhdistät sen laajakaistatunnukseesi: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Yhdist%C3%A4_liittym%C3%A4si_Sonera_Tunnukseen
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Teuza_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
No aamulla tuli 8 aikaan 2 kertaa tunnus (mikä on tiedossa ollut koko koti tv tilauksen ajan) ja kaksi erillistä salasanaa ja kummallakaan emme saaneet telkkaria toimiaan eli emme päässeet katsomaan. eli meillä on soneran modeemi ja digiboxi jonka kautta olemme lähes huoletta katsoneet tähän asti ja nyt emme millään pääse katsomaan kun mikään salasana ei kelpaa sinne. Oliskos mitään mahdollisuutta että sais sellasen salasanan että saatais telkkarista taas kanavat näkymään. Kuten ovat tähän päivään mennessäkin näkyneet.

Ja toi mobiili niin ollaan tehty sinne uudet tunnukset verkkopankki tunnuksien kautta ja niilläkään olla päästy mitn kattoon ja ne tunnuksetkaan tunnu ees toimivaan.. Ei ole kivaa kun kun mikään ei tunnut toimivan,.. netti kun viel menee niin sit mikn:D
olkitu
Kunniajäsen
  • 744 custom-general.kudos
  • 4527 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Teuza kirjoitti:
No aamulla tuli 8 aikaan 2 kertaa tunnus (mikä on tiedossa ollut koko koti tv tilauksen ajan) ja kaksi erillistä salasanaa ja kummallakaan emme saaneet telkkaria toimiaan eli emme päässeet katsomaan. eli meillä on soneran modeemi ja digiboxi jonka kautta olemme lähes huoletta katsoneet tähän asti ja nyt emme millään pääse katsomaan kun mikään salasana ei kelpaa sinne. Oliskos mitään mahdollisuutta että sais sellasen salasanan että saatais telkkarista taas kanavat näkymään. Kuten ovat tähän päivään mennessäkin näkyneet.

Ja toi mobiili niin ollaan tehty sinne uudet tunnukset verkkopankki tunnuksien kautta ja niilläkään olla päästy mitn kattoon ja ne tunnuksetkaan tunnu ees toimivaan.. Ei ole kivaa kun kun mikään ei tunnut toimivan,.. netti kun viel menee niin sit mikn:D


Selvennetään siis:

Sonera tunnuksella voit kirjautua Omille sivuillehttps://www4.sonera.fi/Kirjaudu/, samalla sivulla missä voi kirjautua laajakaistatunnuksellakin.

Sonera Viihde tunnus (10 merkkinen tunnus ja salasana) siis käy vain digiboksiin.

Sonera Viihde netissä ja mobiilissa on erillinnen palvelu joka on saatavilla mihin vain Suomessa. Sen voi tilata digiboksin asiakkaana veloituksetta Omilta sivuilta Sonera tunnuksella. Sonera Viihde netissä ja mobiilissa palveluun saa älypuhelimiin ja tabletteihin omat softat. http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea/sovellukset

Voit katsoa myös selaimella: http://www.soneraviihde.fi/, vaatii siis Silverlight.

Jos et saa saamallasi tunnuksella toimimaan, eipä niitä oikein muutenkaan saa toimimaan, eli huomiseen kun aspa palaa töihin.
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Teuza_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sonera Viihde tunnus (10 merkkinen tunnus ja salasana) siis käy vain digiboksiin

Nämä siis tuli minulle tänään kaksi erilaista ja kumpaakaan nimenomaan saada toimimaan. ensisijaisesti tartten juuri tämän salasanan että saadaa telkkarista kuva näkymään

Sonera tunnuksella voit kirjautua Omille sivuillehttps://www4.sonera.fi/Kirjaudu/, samalla sivulla missä voi kirjautua laajakaistatunnuksellakin.
Nämä mulla ollut vuosikaudet ja toimineet ja jne niistä ole onkelmaa.

Sonera Viihde netissä ja mobiilissa on erillinnen palvelu joka on saatavilla mihin vain Suomessa. Sen voi tilata digiboksin asiakkaana veloituksetta Omilta sivuilta Sonera tunnuksella. Sonera Viihde netissä ja mobiilissa palveluun saa älypuhelimiin ja tabletteihin omat softat. http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea/sovellukset

Voit katsoa myös selaimella: http://www.soneraviihde.fi/, vaatii siis Silverlight.
Tämän tunnuksn oon tehnyt verkkopankki tunnuksilla ja yhdistänyt ton laajakaista tunnuksen kanssa samaan ja siltikään tuollakaan pääse tabletilla eikä läppärillä katsomaan mitn.
olkitu
Kunniajäsen
  • 744 custom-general.kudos
  • 4527 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Siis selvennetään:

Sonera Viihde netissä ja mobiilissa oleva tunnus on eri kuin Sonera tunnus

Eli Sonera Viihde netissä ja mobiilissa tunnus tulee tilata Omilta sivuilta Sonera tunnuksen avulla.

[attachment=1:2m0ptogl]Untitled.png[/attachment:2m0ptogl]

Pitäisi näyttää jos olet Sonera tunnuksella kirjautunut sisälle.

Ja kun avaat Sonera Viihde netissä ja mobiilissa, pitäisi olla tämän näköinen sivu:

[attachment=0:2m0ptogl]Untitled1.png[/attachment:2m0ptogl]
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Tämän osion uusimmat keskustelut