Nyt on jo muutaman päivän Soner viihde tökkinyt pahasti.
Osa kanavista välillä hukassa, kuva pätkii/jäätyy kanavasta riippumatta ja kanavalista on sekaisin.
Kaikki kanavat on kyllä tallessa, mutta kanavien järjestys on mitä sattuu...
Myös muutamissa tallenteissa on jotain häikkää. Esim. reilun tunnin mittainen tallennus näyttäisi olevan pituudeltaan alle 15 minuuttia ja kun yrität kelata eteenpäin kelaus menee n. 20 sekuntia ja hyppää takaisin ohjelman alkuun. Tallennus on aikanäytöstä huolimatta kokonaan olemassa, mutta esim. mainoskatkoja ei voi kelata yli vaan täytyy mennä toistolla, ettei tarvitse aloittaa alusta.
Tällä hetkellä kuva täysin katselukelvoton suurimman osan aikaa.
Onko muilla ollut vastaavia ongelmia??
A
Hei JussiJ
Mitään yleistä ongelmaa ei pitäisi olla Viihteen puolella. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan, miltä liittymäsi näyttää.
Oletko tutustunut meidän Ohjeet ja vinkit osioon Viihteen ongelmatilanteita: http://www.sonera.fi/viihde-vika
Ohjelmiston poisto ja tehdasasetusten palautus kannattaa kokeilla ensimmäisenä. Myös modeemi kannattaa resetoida. Thomsoni resetointi ohjeet löydät täältä: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Thomson_TG789
Mitään yleistä ongelmaa ei pitäisi olla Viihteen puolella. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan, miltä liittymäsi näyttää.
Oletko tutustunut meidän Ohjeet ja vinkit osioon Viihteen ongelmatilanteita: http://www.sonera.fi/viihde-vika
Ohjelmiston poisto ja tehdasasetusten palautus kannattaa kokeilla ensimmäisenä. Myös modeemi kannattaa resetoida. Thomsoni resetointi ohjeet löydät täältä: http://www5.sonera.fi/ohjeet/Thomson_TG789
A
Asiakasnumero lisätty.
Kaikki perinteiset resetoinnit yms. on kokeiltu, ilman tulosta.
Viihde toimi ihan ongelmitta viime keskiviikkoon asti, mutta sen jälkeen on ollut vaikka minkälaista häröä.
Kaikki perinteiset resetoinnit yms. on kokeiltu, ilman tulosta.
Viihde toimi ihan ongelmitta viime keskiviikkoon asti, mutta sen jälkeen on ollut vaikka minkälaista häröä.
A
Hei JussiJ,
Yhteytesi arvot näyttäisivät olevan hyvät tällä hetkellä. Jos ongelma viihteen kanssa jatkuu edelleen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Yhteytesi arvot näyttäisivät olevan hyvät tällä hetkellä. Jos ongelma viihteen kanssa jatkuu edelleen, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.