Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jthm_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Viihdepaketin kanavat pätkii

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mikähän on vikana, kun viihdapaketin kanavia katsoessa kuva ja ääni pysähtyy yht'äkkisesti ja on pysäyksissä muutaman minuutin ennekuin lähtee itsekseen käyntin? Kuvan saa toki palautettua toimivaksi kun käy toisella sivulla ja palaa takaisin niin kuva toimii taas normaalisti ilman odotuksia. Vaivaa on ollut keväästä saakka ja tuo vaihtelee päivien välillä suuresti ollen joskus viikkokausia poissa ja nyt taas pari päivää tuntunut pätkivän ihan jatkuvasti.
3 vastausta
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei jthm

Vilkaisin liittymääsi ja mitään kummallista siinä ei kyllä näy. Oletko kytkenyt digiboksisi suoraan verkkokaapelilla kiinni modeemiin? Toimiiko netti normaalisti koneella ?

Jos netti toimii ja digiboksi vain kenkkuilee, voisit kokeilla ohjelmiston poistoa ja tehdas asennuksen palautusta digiboksille. Löydät kuvalliset ohjeet tämän tekemiseen meidän ohjesivulta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
jthm_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tehdas asetukset on palautettu viimeksi syksyllä, eikä tuntunut auttavan. Mitään ylimääräisiä laitteita digiboxin ja modeemin välillä ei ole, ja netin toiminta ei tunnu olevan yhteydessä televisiokuvan pätkimiseen, vaan samalla esim. nettiselailua voi tehdä ilman viiveitä. Nettiyhteyden toiminta muutenkin on varsin sujuvaa ja pätkimistä siinä on ollut harvakseltaan.
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei jthm

Nettiyhteydessä tai viihteessä ei oikein mitään ongelmaa tännepäin ole nähtävissä... Koska internet yhteys kuitenkin toimii OK, jää vika enemmän modeemin ja digiboksin välille. Suosittelisin soittamaan asiasta vikapalveluun, niin voidaan pohtia asiaa vielä sieltä tarkemmin. Tarvittaessa myös vikailmoitus tai laitteiden vaihdosta voidaan sieltä tarkemmin sanoa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut