Viihdepaketin tilapäinen katkaiseminen?

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Meillä huomattiin omista toimistamme riippumaton vesivahinko ja joudumme muuttamaan ennalta määräämättömäksi ajaksi pois jo tiistaina (8.5.) Näillä näkymin muutamme asuntoon jonne ei ole tarvetta/mahdollisuutta siirtää nykyistä laajakaistaa/Koti-TV:tä.

Onko mahdollista katkaista sopimus siksi aikaa kun emme palvelua pysty kuitenkaan käyttämään tänä aikana? Jos on mahdollista niin miten tämä käytännössä tehdään? Olen yrittänyt asiakaspalveluun soittaa, mutta tunnin jonotukseen ilman vastausta(kuten tänään) minulla ei ole enää aikaa eikä varaa kun pitää pakata muuttoa varten ja järjestellä muitakin käytännön asioita tilapäisasuntoon.

Lisäksi eilen ja tänään meillä on näkynyt taas Urho Total ja MTV3-kanavapakettien kanavia vaikka olen ne jo useampaan kertaan katkaissut teiltä. Toivoisin ettei näistä tule taas laskua kun jo edellinen kanavapakettien irtisanominen aiheutti ongelmia ja jouduin niistä jo kuukauden ylimääräistä maksamaan kun irtisanominen ei ollut mennyt perille.

1 kommentti

Hei zxcvbnm !

Pahoittelut, että olet joutunut odottamaan Asiakaspalveluumme. Soittamisen p.0200 17000 ma-pe 8-20, la 9-16.30 sijaan, voit jättää Palvelupyynnön (vaatii kirjautumisen Omille Sivuille, joko laajakaista tunnuksilla tai sitten voit Pankkitunnuksilla rekisteröityä) ja varata soittoajan, jolloin me soitamme sinulle päin näissä asioissa.

Vastaa