Viivästysmaksut ja e-laskun aktivointi

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 44 katselukertaa

Osuuskuntamme ja sen jäsenyritysten maksupäätepalveluun liittyvä Soneran matkapuhelin/nettitikun laskua, joka on noin 6€/kk on yritetty saada e-laskuksi ensimmäisen kerran 19.11.2013, toisen kerran 13.6.2014 ja vielä tänään. Joka kerta on tullut vahvistus, mutta e-laskua ei vain tule. Viimeisen laskun päiväys on 18.6.2014 ja se tuli jälleen paperisena.
Toimimme oppilaitoksen (Borgå Folkakademi) yhteydessä ja tiloissa. Paperipostin kulku on vaivalloista ja hidasta. Joskus posti on pitkiä aikoja hukassa. Siksi maksumme ovat aika ajoin myöhästyneet.
Meiltä on veloitettu viivästysmaksuina 3x 40€, joka on täysin kohtuutonta laskun summaan ja viivästyksiin nähden.
1. Milloin voimme saada e-laskut toimintaan?
2. Pyydämme, että meille asetetut viivästymaksut yht. 120€ palautetaan tilillemme FI92 5358 0620 2393 81, OKOYFIHH, koska e-laskua ei ole toistuvista pyynnöistä huolimatta aktivoitu.

Ystävällisesti,
Osuuuskunta Fredrikan Lähde
Porvoo
Pia Kojo, p. 0400756535

4 kommenttia

Hei Pia Kojo !

Tämä on ohjattu yritysasiakaspalveluun ja he palaavat tähän ensi viikon alussa.
Pia Kojo kirjoitti:
Osuuskuntamme ja sen jäsenyritysten maksupäätepalveluun liittyvä Soneran matkapuhelin/nettitikun laskua, joka on noin 6€/kk on yritetty saada e-laskuksi ensimmäisen kerran 19.11.2013, toisen kerran 13.6.2014 ja vielä tänään. Joka kerta on tullut vahvistus, mutta e-laskua ei vain tule. Viimeisen laskun päiväys on 18.6.2014 ja se tuli jälleen paperisena.
Toimimme oppilaitoksen (Borgå Folkakademi) yhteydessä ja tiloissa. Paperipostin kulku on vaivalloista ja hidasta. Joskus posti on pitkiä aikoja hukassa. Siksi maksumme ovat aika ajoin myöhästyneet.
Meiltä on veloitettu viivästysmaksuina 3x 40€, joka on täysin kohtuutonta laskun summaan ja viivästyksiin nähden.
1. Milloin voimme saada e-laskut toimintaan?
2. Pyydämme, että meille asetetut viivästymaksut yht. 120€ palautetaan tilillemme FI92 5358 0620 2393 81, OKOYFIHH, koska e-laskua ei ole toistuvista pyynnöistä huolimatta aktivoitu.

Ystävällisesti,
Osuuuskunta Fredrikan Lähde
Porvoo
Pia Kojo, p. 0400756535



Hei Pia Kojo !

Sain yritysasiakaspalvelusta vahvistuksen, että 5.7.14 on kytketty verkkolasku, joten seuraava lasku lähetetään verkkolaskuna.
Yritysasiakaspalveluun voit lähettää laskutuspalautetta täältä: http://www.sonera.fi/yrityksille/asiaka ... d=some5818
Löydät heidät myös Facebookista: http://www.facebook.com/sonerayrityksille
Kiitos vastauksesta. Onpa hienoa, että asia vihdoin saadaan toimimaan. Kalliiksi tuli, mutta hyvä jos edes nyt pääsemme toivottuun lopputulokseen.
Terv PiaK
Hei Pia Kojo!

No kyllä, hyvä että asiaan saatiin vihdoin päätös. Hieman pitkissä kantimissa oli tällä kertaa, mutta hyvä että kaikki on nyt ok.

Vastaa