Virhe 668!
Minulla on Huawei 1552 nettitikku ollut käytössä runsaan vuoden. Nyttemmin on alkanut ilmestyä usein ilmoitus: "Virhe 668" ja samalla yhteys katkeaa eikä sitä saa kytkettyä uudelleen päälle ennen kuin koneen käynnistää uudelleen. Mistä vikailmoitus johtuu ja mitä pitää tehdä, että vian saa korjatuksi. Toisinaan tulee myös ilmoitus "Virhe 633", jolloin saan yhteyden päälle vain käynnistämällä koneen uudelleen. Pikaista vastausta toivoen. T., aktiivikäyttäjä
A
Hei kariberg: Kannattaa kokeilla päivittää nettitikku. Päivitystiedoston löydät täältä.
Jos tämä ei auta, niin kokeile ladata yhteysohjelma uudelleen.
Todennäköisesti virheilmoitus tarkoittaa sitä, että tietokoneesi sisäinen modeemi tai wlan varaa sen portin, jota nettitikku yrittää käyttää. Kokeile ottaa sisäinen modeemi/wlan pois käytöstä. Mikäli tämä ei auta, saat lisäapua Helpson -palvelustamme.
Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
Jos tämä ei auta, niin kokeile ladata yhteysohjelma uudelleen.
Todennäköisesti virheilmoitus tarkoittaa sitä, että tietokoneesi sisäinen modeemi tai wlan varaa sen portin, jota nettitikku yrittää käyttää. Kokeile ottaa sisäinen modeemi/wlan pois käytöstä. Mikäli tämä ei auta, saat lisäapua Helpson -palvelustamme.
Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.