Virheellinen 8 Mbit/s kauppa ja sopimus

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Tavara ostettu:
25.11.2009 puhelimen välityksellä
Virhe havaittu:
Heti tavaran toimituksen jälkeen, yhteys ei toiminut.
Virheen kuvaus:
Myyjä ilmoitti minulle, että ADSL 1 Mbit/s lopetetaan ja näin ollen minun pitää hankkia 8 Mbit/s liittymä. Ilmoitin, että minulle riittää tämä 1 Mbit/s liitymä. Mutta se ei riittänyt myyjälle ja minun piti ottaa 8 Mbit/s liittymä ja sen yhteydessä 18 kk:n määräaikainen sopimus. 8 Mbit/s liittymä ei toiminut, sen kävi osoitteessani mittaamassa puhelin virman miehet muutaman päivän päästä tavaran saatuani. Puhelin virman miehet on ilmoittanut Soneralle asiasta, itse en ollut paikalla kun miehet oli täällä. Nyt haluan sanoa liittymän irti, mutta kun on tämä virheellinen määräaikainen sopimus.

Kaupan purkaminen.

Taivalkoski 23.3.2010 Arvo Tyni

1 kommentti

Emme käsittele tämän keskustelupalstan kautta liittymän irtisanomisia tai muita liittymään tehtäviä muutospyyntöjä. Suosittelen olemaan asiasta yhteydessä Asiakaspalveluumme, numeroon 0200 17000 (mpm/pvm).

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa