Virheellinen lasku

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Hei!

Sain tänään laskun joka on jo maksettu kertaalleen. Lasku on ajalta 01.05.2013-31.05.2013.

Veloitukset näkyvät tilitapahtumissa verkkopankissa.

Miksi lasku pitäisi maksaa uudelleen?

5 kommenttia

Omat Sivut-kohdassa avoimet laskut on laskun summa 42,80e. Mistä moinen lisämaksu kun aikaisemmin se on ollut 39,90??
Hei!

Uusin laskusi on lähetetty sinulle 29.07. eräpäivällä 15.08. Lasku on ajalta 01.-30.06.13 ja summaltaan 42,80e. Liittymän kuukausimaksu on 39,90e, mutta lasku on lähetetty postitse ja postitse lähetetystä laskusta veloitetaan 2,90e/lasku.
Katsoin, että aikaisemmat laskusi ovat tulleet sähköpostilla. Olitko halunnut, että jatkossa laskut lähetetään perinteisellä postilla?
Te siis päätätte vain lähettää postissa ja sitten pitäisi siitä vielä erikseen maksaa?!

Olen saanut aikaisemmin kännykkään viestin laskusta ja olen maksanut laskut niillä tiedoilla. En siis ole missään vaiheessa pyytänyt lähettämään postitse maksullisia kirjeitä. Tämä on teidän virhe eikä minun pitäisi siitä joutua maksamaan.

Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun joudun ottamaan teihin yhteyttä laskuongelmissa.
Kun avasin laajakaistan, jouduin soittamaan asiakaspalveluunne laskuista joita en ikinä saanut. Sain ainoastaan maksumuistutuksia viivästyskorkoineen. Tämän puhelun jälkeen sain laskut kännykkääni.
Viimeisin tapaus oli kun laskutitte kanavista joita en ikinä ollut tilannut (koska en ikinä ole edes asentanut koti-tv-laitetta). Viimeisintä laitetta minulle ei ole edes toimitettu, vaikka sen pitäisi hintaan kuulua.

Alkaa hermot menemään teidän toimintaan!

Menee kyllä netti vaihtoon sopimuksen päätyttyä.
Ja tämä lasku jonka eilen sai on ajalta 01.05.2013-31.05.2013 ja summa on 39,90.

Viitenumero on 31326692207029 ja eräpäivä 15.07.2013 (ei siis 15.08.2013)

Kaikki on aika pielessä tässä laskussa.
Lasku, jonka viitenumeron annoit (31326692207029) on maksettu 22.07. sitä ei tarvitse uudelleen maksaa.
Seuraava lasku on lähetetty sinulle 29.07. (ep 15.08. sisältää kesäkuun kk maksun) postitse, mutta hyvitän toki paperilaskuveloituksen (maksa laskusta vain tämä normaali kk maksu 39,90e), kun lasku sinulle tulee (tai Omien Sivujen avoimista laskuista). Jatkossa lasku tulee normaalisti sähköpostiisi sekä tekstiviestillä.
Pahoittelut, että hässäkkää tämän kanssa on tullut!
Kaikesta huolimatta toivotan oikein ihanaa kesänjatkoa sinulle!

Vastaa